Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wyrzucaniem broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.07.2013 20:34

Witam, mam problem, ponieważ gdy zaznaczę osobę nie wyrzuca jej aktualnej broni o to public:

 

public wyrzuc(id)
{
    new Target, Cialo; get_user_aiming(id, Target, Cialo);
    
    if(Target != 0 && is_user_alive(id) &&  is_user_alive(Target))
    {
            if(get_entity_distance(id, Target) <= 100.0)
            {

                if(get_user_weapon(Target) != CSW_KNIFE)
                {                    
                    client_cmd(Target, "drop");    
                }
            }
    }
    return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.07.2013 20:45

return HAM_HANDLED;

Po co ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.07.2013 20:52

Tam powinno byc return PLUGIN_HANDLED ^^


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.07.2013 21:06

moze literowke popelniles przy register_clcmd (pewnie na jakas komende uzywasz tego wyrzucania broni)


  • +
  • -
  • 0

#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.07.2013 21:28

używam przez menu dawałem nawet wiadomości na czacie i pisało i nie wiem dlaczego to nie działa :(


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.07.2013 22:07

pokaz caly kod


  • +
  • -
  • 0

#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.07.2013 22:22

No przecież ci pokazałem cały kod, czego tu chcieć więcej? Chyba że kod menu to jest normalne menu i pod case 1 jest wyrzuc(id)


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.07.2013 12:00

pokaz menu i menu_handler


  • +
  • -
  • 0

#9 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 08.07.2013 12:17

A nie łatwiej tak:

 

na samej górze pod biblioteczkami dodaj:

#define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
public wyrzuc(id)
{

    new Target, Cialo; get_user_aiming(id, Target, Cialo);

    if(Target != 0 && is_user_alive(id) &&  is_user_alive(Target))

    {

            if(get_entity_distance(id, Target) <= 100.0)

            {


                if(get_user_weapon(Target) != CSW_KNIFE)

                {                    

                    ZabierzBronie(Target);

                }

            }

    }

    return HAM_HANDLED;

}

public ZabierzBronie(id) 
{ 
	strip_user_weapons(id) 
	set_pdata_int(id, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0) 
	give_item(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 1

#10 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 08.07.2013 14:09

Człowieku ja potrzebuje funkcji, która wyrzuca bron a nie ustawia tylko kose


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#11 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 09.07.2013 13:27

Odświeżam


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#12 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 09.07.2013 13:40

Skorzystaj z tego: http://amxx.pl/dokum...44/stripweapons


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#13 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 09.07.2013 15:05

Czytaj to co napisałem, potrzebuje żeby tą broń wyrzuciło a nie żeby totalnie znikneła


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#14 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 09.07.2013 15:50

Mój błąd :)

Spróbuj zamiast

client_cmd(Target, "drop");

Dać

engclient_cmd(Target, "drop");

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#15 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 10.07.2013 07:56

crash serwera ;)


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#16 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 10.07.2013 15:00

Zastanowiłem się nad tym i szczerze mówiąc nie ma potrzeby sprawdzania dwa razy odległości od gracza, bo get_user_aiming też ją zwraca.

Można więc zrobić to o wiele prościej. Wykorzystałem PreThink, bo przy nim get_user_aiming działa dokładniej.

Dodałem sobie dla testu HUD, żeby sprawdzić, czy broń jest wyrzucana w odpowiednim momencie. Kod działa, bo sprawdziłem go na swoim serwerze.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
register_plugin("Weapon Drop", "1.0", "Test")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "FW_PreThink");
}
public FW_PreThink(id)
{
    new Target, Cialo; 
    new Float:Distance = get_user_aiming(id, Target, Cialo);

    if(Target != 0 && is_user_alive(id) &&  is_user_alive(Target))
    {
        if(Distance <= 100.0)
        {
            if(get_user_weapon(Target) != CSW_KNIFE)
            {       
                set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 0.1);
                show_hudmessage(id, "Dystans: %.2f unitow", Distance);
                engclient_cmd(Target, "drop");    
            }
        }
     }
     return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#17 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.07.2013 11:26

Też nie działa, zrobiłem tak:

 

public test(id)
{
    new Target, Cialo;
    new Float:Distance = get_user_aiming(id, Target, Cialo);
    
    if(Target != 0 && is_user_alive(id) &&  is_user_alive(Target))
    {
        if(Distance <= 100.0)
        {
            if(get_user_weapon(Target) != CSW_KNIFE)
            {       
                set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 0.1);
                show_hudmessage(id, "Dystans: %.2f unitow", Distance);
                set_user_maxspeed(Target, 0.1);
            }
        }
    }
    return FMRES_IGNORED;
}

 

To na szybkość działa, wiec to musi być wina po aktualizacji, nie ma innego sposobu na wyrzucanie tej broni?


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#18 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 13.07.2013 12:12

Mnie ten plugin podany w poprzednim poście działał bez problemów (a mam zaktualizowanego cs'a), przetestowałem go z kumplem na serwerze. Nie mam pojęcia, dlaczego tobie już nie działa.

Nie wydaje mi się, żeby był inny sposób na wyrzucanie broni poza engclient_cmd(id,drop) i client_cmd(id,drop).


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#19 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.07.2013 12:48

Bo ja mam starą wersje csa na steame wiec może dlatego :)


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych