Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Zamiana położenia rang

zombie mod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 07.07.2013 09:58

Witam mam pytanie lub proszę o wykonanie jak zmienić aby o to te rangi

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <ColorChat>
 
new const gNazwaPluginu[] = "Bioahzard";
new const gWersjaPluginu[] = "2.5 Beta";
new const gAutorPluginu[] = "ZyciE";
new const gPrefixPluginu[] = "Biohazard";
 
new ranganum[47];
new ranga[][] = {
"Brak",
"Bot",
"Gracz",
"Saper",
"Namiestnik",
"Towarzysz",
"Sztabowy",
"Zolnierz",
"Admiral",
"Sierzant",
"Dowodzacy",
"Kapitan Lekkej broni",
"Kapitan ciezkiej broni",
"Inspektor",
"Pulkownik",
"Najemnik",
"Nemezis",
"Poskramiacz Zombie",
"Szef wszystkiego"
 
}
new rangaxp[47] = {
0,
10,
30,
80,
150,
275,
400,
600,
900,
1350,
1700,
2160,
2700,
3333,
3900,
4600,
5000,
6500,
11000
 
}
 
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
 
register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
 
set_task(600.0, "Announcement");
}
 
public Announcement(id)
{
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[%s]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s^x03 w wersji^x04 %s^x03 autorstwa^x04 %s",gPrefixPluginu, gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
}
 
public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
 
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
 
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]]) 
ranganum[id]++
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
show_hudmessage(id, "[%d/%d] Ranga: %s", stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]); 
}
 
stock showStatus(id, const szStatus[], ...)
{
new szBuffer[128];
vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3);
 
static msgStatusText = 0;
 
if(!msgStatusText)
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
 
message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szBuffer);
message_end();
}
Był dokładnie był tu położone  :
Nie chce aby sie nakładały z Wiadomością o ilości życia tylko aby był koło tego  Mam na dzieje że ktoś pomoże Pozdrawiam ZyciE  ;)
85283492968568662135.png

Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.07.2013 11:45

Jeśli chodzi ci o wiadomość hud to niema nic prostszego wystarczy w funkcji "eventUpdateStatus" lekko zmienić ustawienia wiadomości hud



set_hudmessage(255, 255, 255, X, Y)

Liczba Y to odległość od góry ekranu jak dasz -1 to będzie po środku. (Float)

Liczba X to odległość od lewej strony ekranu jak dasz -1 to będzie po środku.(Float)

Dla ciebie to będzie mniej więcej X = 0.15 i Y = 0.91 czyli 



set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.91)

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych