Siemka,mam pytanie jak można zrobić lustrzane odbicie piorunu?
Wyjaśnienie: Gracz "A" strzela piorunem w gracza "B" on ma klase "XXX" która obija ten piorun i gracz "A" nim dostaje zamiast gracz "B"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Lustrzane odbicie (Piorun)
Temat rozp. Indoor, 06.07.2013 19:10
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 06.07.2013 22:25
Tak to będzie wyglądać:
puscBlyskawice(id, ofiara){ new Float:fl_Origin[3] new ent = create_entity("info_target"); pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin) if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id)) return HAM_IGNORED entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); thunder_effects(fl_Origin) new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0 if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa)) change_health(id, -dmg, ofiara, "knife") else change_health(ofiara, -dmg, id, "knife") remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; }
Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę
Przejdź do postu
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.07.2013 19:10
#2
Napisano 06.07.2013 20:24
Tam gdzieś w kodzie pluginu dodaj warunek, że jeśli ofiara==klasaXXX to nie dostaje dmg. Tam też dajesz, że piorun trafia w attackera.
Nie wiem jak to opisać.
Jak nie zrozumiałeś to podaj publici od funkcji piorunów.
Nie wiem jak to opisać.
Jak nie zrozumiałeś to podaj publici od funkcji piorunów.
#3
Napisano 06.07.2013 20:53
puscBlyskawice(id, ofiara){ new Float:fl_Origin[3] new ent = create_entity("info_target"); pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin) if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id)) return HAM_IGNORED entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); thunder_effects(fl_Origin) new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0 change_health(ofiara, -dmg, id, "knife") remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; }
#4
Napisano 06.07.2013 22:25 Najlepsza odpowiedź
Tak to będzie wyglądać:
puscBlyskawice(id, ofiara){ new Float:fl_Origin[3] new ent = create_entity("info_target"); pev(ofiara, pev_origin, fl_Origin) if(cs_get_user_team(ofiara) == cs_get_user_team(id)) return HAM_IGNORED entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); thunder_effects(fl_Origin) new dmg = 50+player_intelligence[id]*2.0 if(player_class[ofiara] == (Twoja klasa)) change_health(id, -dmg, ofiara, "knife") else change_health(ofiara, -dmg, id, "knife") remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; }
Oczywiście napis "(Twoja klasa)" podmieniasz na swoją klasę
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 06.07.2013 22:26
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
Spoiler
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych