Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dodaniem DMG do sklepu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.07.2013 16:13

Witam. Piszę ponieważ mam problem z dodaniem +20DMG z M4A1/AK47 oraz 1/1 ze Scouta do sklepu.
Brałem kilka kodów, testowałem ale nic nie działa 1/1. Nie chodzi mi o cod tylko o normalnie.

Więc niżej daje kod sma i proszę o dodanie tak aby prawidłowo to działało.

Załączone pliki


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.07.2013 16:40

Podmień sobie tylko ta funkcję:



public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(one[idattacker] || two[idattacker])
	{
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
			new weapon = get_user_weapon(idattacker)
			if(weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)	damage += 20
			if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
	}
}

Tu jest 1/1 ze scouta

 


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.07.2013 20:52

nie działa mi to :/

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.07.2013 16:20

Masz tu cały kod. Jeszcze podmieniłem aby to co kupisz było na jedną rundę bo raczej o to ci chodziło.

Zapomniałem dodać ustawienia dmg "SetHamParamFloat(4, damage);" dlatego nie działało.

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 07.07.2013 16:22

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych