no to zaczynamy
Klase dodajemy jak TUTAJ
na poczatku szukamy
new doswiadczenia_za_zabojstwo;
pod dodajemy
new ilosc_oszolomien[33], oszolomienie[33];
nastepnie przechodzimy do public UzyjPrzedmiotu(id)
szukamy
if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
PolozDynamit(id);
pod tym dodajemy
if(ilosc_oszolomien[id]>0)
Oszolomieniegracza(id);
na koniec pluginu dodajemy
public Oszolomieniegracza(id) //Funkcja oszolomienia
{
if(!ilosc_oszolomien[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
if(oszolomienie[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_center,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_oszolomien[id]--;
przekrec_ekran(id, ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
for(new j = 0;j<6;j++)
{
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
}
}
i teraz dodajemy moc do case klasy
np
case CSI:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");ilosc_oszolomien[id] = 2;
}
a jak chcemy do itemu to dodajemy item jak inne
w public odrodzenie(id) szukamy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
pod tym dodajym
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //za xx daj numer twojego itemu
{
ilosc_oszolomien[id] = YY; //ile razy mozna oszolomic gracza tym itemem
}
szukamy public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
i dodajemy nowe case pod ostatnim jakie mamy
case XX: //numer twojego itemu
{
ilosc_oszolomien[id] = YY;//Liczba jaka wpisales w Public odrodzenie
}
dziekuje sadze ze sie przyda
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 05.07.2013 14:24