Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Serwer się co jakiś czas crashujezałączam error logi w temacie

crash serwera error abd poke crash serwa error abd poke pokemod bulletdamage

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hardok

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 03.07.2013 20:03

Witam , od początku serwa serwer się crashował z powodu pluginu bulletdamage.amxx, więc zmieniłem go na inną wersje abd.exe a teraz crashe występują coraz częściej :< . Oto error log z włączonym trybem debugowania abd
Spoiler

Onyke (05.07.2013 13:57):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik Onyke edytował ten post 05.07.2013 13:57
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0

#2 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 05.07.2013 09:07

ref


  • +
  • -
  • 0

#3 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 05.07.2013 12:39

W pokemodzie coś jest zrypane z menu.

 

W abd jest błędne id, id gracza którego nie ma. Spróbuj sprawdzać we funkcji gdzie jest błąd czy is_user_connected(id)


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#4 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 05.07.2013 13:55

A można po polsku? Plugin abd pobrałem stąd : http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/


  • +
  • -
  • 0

#5 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 06.07.2013 14:41

  • ref

  • +
  • -
  • 0

#6 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 06.07.2013 15:14

Spróbuj tego
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")	
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()	
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true	
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled && is_user_connected(id))
	{		
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)		
		if(g_showrecieved)
		{			
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)		
		}
		if(is_user_connected(attacker))
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
					}
				}
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#7 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 07.07.2013 13:20

Dzięki, dostajesz reputa zobaczy się czy nie będzie dzisiaj/jutro żadnego crasha ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 10.07.2013 14:50

problem z bullet damage naprawiony, ale z pokemodem  nadal występuje ;/


  • +
  • -
  • 0

#9 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 10.07.2013 15:15

Dopisz debug po pokemod.amxx i wklej tutaj logi.

Najlepiej by było, gdybyś dał też .sma twojego Pokemod'a.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#10 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 11.07.2013 09:00

.sma w załączniku, info z debuga potam przy przyszłym crashu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 11.07.2013 15:16

nie widze opcji edytuj więc pisze nowy post tutaj error log z debugiem na pokemod.amxx
Spoiler

Użytkownik Hardok edytował ten post 11.07.2013 15:18

  • +
  • -
  • 0

#12 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 13.07.2013 22:16

Hmmm

Powiedzmy moze tak ..

Masz jakies errory przy copilowaniu pokemoda ?

Poprostu moga skille crashowac...


  • +
  • -
  • 0

#13 Hardok

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 31.07.2013 14:00

Spoiler
Dodam że jest to pokemod by hib
  • +
  • -
  • 0

#14 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 16.08.2013 08:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: crash serwera error abd poke, crash, serwa, error, abd, poke, pokemod, bulletdamage

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych