Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę KOMANDOR i MustafaKlasa premium

klasa prośba

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 03.07.2013 10:11

Witam proszę o 2 klasy do cod moda nowego :)

 

KLASA PREMIUM NA FLAGĘ H

 

Komandor

INT 20

HP 70

wytrzymałość 20

kondycja 50

broń FAMAS I AWP

opis 5 DMG z FAMASA i 250 % obrażeń z AWP oraz 125/255 widzoczności

 

 

Klasa zwykła

 

Mustafa

int 30

HP 40

wytrzymałość 20

kondycja 20

bronie SCOUT

opis 2 apteczki którymi może wskrzeszać , 1/3 z SCuta


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 BiolHem

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:De_dust2
Offline

Napisano 04.07.2013 21:05

Komandor na flagę ADMIN_LEVEL_H

Spoiler

NIE WIEM CZY BĘDZIE DZIAŁAĆ JAK NIE ZADZIAŁA NAPISZ POPRAWIĘ :)


Użytkownik BiolHem edytował ten post 04.07.2013 21:06

Poszukuję osób na posady takie jak:
-Junior Admin                                                                                                                                                                                  POMAGAM
-Moderator                                                                                                                                                                                       ROBIĆ          
-Opiekun Serwera                                                                                                                                                                              KLASY
(Only DD2/INF/TUSCAN lub CoD MoD MW3)                                                                                                                                          PISAĆ
-Grafika                                                                                                                                                                                                   PW
-Technika                                                                                                                                                                                 (PRYWATNA
-Graczy VIP                                                                                                                                                                                WIADOMOŚĆ)
-Graczy
GG:45950584
PW na amxx.pl
PW na www.cs-parafia.com.pl ~~nick~~Smiley
 
 
SPRZEDAM PACZKĘ 202 KLAS DO COD MOD'A :) (Razem z wpisami do plugins-codmod.ini)
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#3 Chinczyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Łódzkie
Offline

Napisano 05.07.2013 07:47

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Mustafa";
new const opis[]    = "2 apteczki którymi może wskrzeszać , 1/3 z SCuta";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


 masz tego mustafa, jak czegos nie dodalem to napisz, a poprawie


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, prośba

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych