Już dłuższy czas zastanawiałem się jak sprawdzić czy gracz nie żyje, szukałem, ale nic chyba sensownego nie znalazlem.
Bo jak uzywamy if(is_user_alive(id)) to sprawdzamy czy gracz żyje, a jak sprawdzic czy nie?
Bo mozna dokonac dana rzecz na nie zywym graczu, tak o prawda?:
if(!is_user_alive(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model( id, "cos") } else{ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model( id, "cos2") }
Czyli to po else, bedzie sie dokonywalo, gdy gracz nie zyje.
Ale jak ja nie chce nic robic jak zyje to jak to zrobic, aby wykonywac cos tylko jak nie zyje?
Bo to raczej nie jest dobre:
if(!is_user_alive(id)) { } else{ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model( id, "cos2") }
I powiedzcie mi po co sie daje te wykszykniki(!) ? Na przyklad teraz w tym: !is_user_alive
Gdybym mial serwer to pokombinowalbym sam, nie mam, wiec pytam sie Was.