Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Diablomod by Onyke

[ROZWIĄZANE] Zmiana modeli/spritow

diablomod by onyke

Najlepsza odpowiedź DarkGL, 30.06.2013 18:35

zapomniałeś o

{ }

w ifie i else

 

dodatkow kod który podałeś nie zawiera

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, CZARODZIEJ_PLAYER)

wiec chyba pomyliłeś kody

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rysiek96

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2013 14:14

Szukalem w sma gdzie zmienic wyglad teleportacji impa lub fireballa ale zabardzo nie wiem jak. Zobaczcie dlaczego.

 

 

@ jesli sie nie da fireballa to chociaż wyglad teleportacji impa :D

 


Dobra fireballa zmienilem :D  Zostal mi tylko wyglad teleportacji impa

Wiecie moze jak zwiekszyc predkosc fireballa i jego szybkosc ladowania? 


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 30.06.2013 14:14

  • +
  • -
  • 0

#2 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2013 18:33

mam jeszcze 1 problem:

jak chce zeby ninja miala inny noz. Dodaje to pogrubione:

		if(on_knife[id]){
                                // dodawanie noza dla ninji
				if(player_class[id] == Ninja)
					entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
					entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, NINJA_PLAYER) 
				else
                                // koniec 
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}

jednak podczas kompilacji jest blad, ale jak usunę entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, CZARODZIEJ_PLAYER) to jest wszystko ok.Widze nowy noz ALE inni go nie widza :( dlaczego tak jest?? 

Wszystko robie dobrze precache i w ogóle ? dlaczego tak jest ??

blad pokazuje linike z else

 


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 30.06.2013 18:35

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2013 18:35   Najlepsza odpowiedź

zapomniałeś o

{ }

w ifie i else

 

dodatkow kod który podałeś nie zawiera

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, CZARODZIEJ_PLAYER)

wiec chyba pomyliłeś kody


  • +
  • -
  • 2

#4 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2013 18:42

temat mozna zamknac


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 30.06.2013 18:47

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2013 18:47

Tak


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod by onyke

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych