Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wakacje nad morzem.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.06.2013 15:14

Siemka!

Planuję w najbliższym czasie wyjechać na wakacje. Problem jest taki że ni hu hu nie mam pojęcia jak się za organizacje zabrać (pierwsze wakacje takie - wstyd >.< ) szukam szukam i mam kilka typów ale może wy macie jakieś miejsca które możecie polecić? 

 

Chodzi mi mniej więcej oto by nie było drogo (max 40 zł za dobę na osobę. Mile widziane mniej ^^, i "normalne" ceny produktów spożywczych w okolicy) , pokój (2 osobowy) z łazienką , internet mile widziany. Blisko do morza (max 2 km) i z PKP (też coś koło tego) no i warunki takie "w miarę".

 

Przepraszam za "nie sprecyzowanie" - po prostu na samą myśl o tym nogi mi się strzęsą.  :&

 

Pozdrawiam.!  :)


  • +
  • -
  • 1

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 29.06.2013 19:16

Hmm może morze nad Kołobrzegiem?