Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Diablomod by Onyke

[ROZWIĄZANE] Sound przy wykonaniu spella

diablomod by onyke

Najlepsza odpowiedź volshebnik, 29.06.2013 15:11

public TpSound(id)
{
new rand = random_num(0,1)

switch(rand)
{
  case 0: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  case 1: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

}
return PLUGIN_HANDLED
}

Tu masz zmienioną funkcję :]

 

Dodaj do public plugin_precache()

precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav")
precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")

I gotowe :) - Jak dawałeś wcześniej te precach'e to nie dodawaj tego.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rysiek96

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.06.2013 17:01

Witam w jakim miejscu kodu mam dodać np

client_cmd(id,"spk sound/misc/teleport.wav")

żeby podczas teleportacji impa był ten oto dzwięk?

 

albo podczas robienia fireballa lub używania np mikstury palladynem itp ? 


  • +
  • -
  • 0

#2 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 27.06.2013 20:44

w funkcji gdzie sie uzywa dana umiejetnosc :)

dodaj wtedy na samym poczatku :)


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 27.06.2013 20:44

  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#3 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.06.2013 14:49

ok ale jak teraz zrobic zebt ten dzwiek slyszaly osoby blisko tej osoby robiacej ten spell ?

client_cmd(id, "spk misc/teleport.wav") // to chyba tylko ty

client_cmd(0, "spk misc/teleport.wav") // to chyba caly serwer

a jak osoby w poblizu ?

 

 

  • +
  • -
  • 0

#4 volshebnik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.06.2013 15:00

emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_spell, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); // Zamiast client_cmd

 

precache_sound ( g_sound_spell ) ; // do public plugin_precache()

 

new const g_sound_spell[] = "misc/spell.wav"; // wsadź gdzieś na początek.

 

// Mam nadzieję że pomogłem :)


Użytkownik blow15 edytował ten post 29.06.2013 15:01

  • +
  • -
  • 1

#5 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.06.2013 15:05

public TpSound(id)
{
new rand = random_num(0,1)

switch(rand)
{
  case 0: client_cmd(id,"spk sound/misc/megadiablomod/teleport.wav")
  case 1: client_cmd(id,"spk sound/misc/megadiablomod/teleport2.wav")

}
return PLUGIN_HANDLED
}

bo ja mam taka funkcje

 

i wczesiej dopisuje

	precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav")	
        precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")

 i przy funkcji gdzie jest teleportacja dopisuje

HelpSound(id)

 i tak jak robie to tylko ja to slysze 

 

 

pzrerobilbys mi to na to twoje ? :D


  • +
  • -
  • 0

#6 volshebnik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.06.2013 15:11   Najlepsza odpowiedź

public TpSound(id)
{
new rand = random_num(0,1)

switch(rand)
{
  case 0: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  case 1: emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/megadiablomod/teleport2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

}
return PLUGIN_HANDLED
}

Tu masz zmienioną funkcję :]

 

Dodaj do public plugin_precache()

precache_sound("misc/megadiablomod/teleport.wav")
precache_sound("misc/megadiablomod/teleport2.wav")

I gotowe :) - Jak dawałeś wcześniej te precach'e to nie dodawaj tego.


Użytkownik blow15 edytował ten post 29.06.2013 15:12

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod by onyke

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych