Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 8 klas m.in. Archanioł

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 loki380

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Stężyca
Offline

Napisano 27.06.2013 15:35

Nazwa: Archanioł[PREMIUM]
 ADMIN_LEVEL_G czyli flaga s

 

Bronie: Scout, deagle

Inteligencja: 0
Zdrowie: 50(czyli 150)
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 60

Opis:Posiada 1/2 ze Scouta, i 1/5 z Deagla, 1 Rakieta, Grawitka i 4 Skoki
____________________________________________________________

Nazwa: Phantom[MEGA PREMIUM]
 ADMIN_LEVEL_F czyli flaga r

Bronie: Ak47, M4, AWP i Deagle oraz Zestaw Granatów

Inteligencja:40
Zdrowie: 50 (czyli 150)
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 50

Opis: Posiada + 35 Obrażeń z AK i M4, Ma 1/3 z AWP i 1/4 z Deagla
_____________________________________________________________

Nazwa: Transporter 

Bronie: Famas

Inteligencja: 40
Zdrowie: 20 (czyli 120)
Wytrzymałość: 0
Kondycja : 20

Opis: Raz na 10 sec może się teleportować w wybrane miejsce celownikiem (Użycie Klawisz E)
____________________________________________________________

Nazwa: Pacyfikator

Bronie: M4, Deagle

Inteligencja: 0
Zdrowie: 50 (czyli 150)
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20

Opis: Ma 1/7 z M4 i Niewidzialność podczas kucania na nożu (Widać cień na dole)
____________________________________________________________

Nazwa: Szpieg

Bronie: Ak47

Inteligencja: 20
Zdrowie: 20 (czyli 120)
Wytrzymałość: 0
Kondycja 20

Opis: Prawym przyciskiem Myszy Stajesz się niewidzialny na 5 sec 
Chce żeby w Lewym Górnym rogu Pisało ~~Niewidzialność [ 5 sec]~~

I żeby co chwile jak używasz to spadam 5-4-3-2-1 A potem rośnie 1-2-3-4-5 i można Znowu użyć  :D 
Nie Wiem czy mnie skumaliście ale mam nadzieję że tak  :)
____________________________________________________________

Nazwa: Szturmer

Bronie: Galil, USP

Inteligencja: 20
Zdrowie: 35 ( czyli 135)

Wytrzymałość: 0
Kondycja:40

Opis: Posiada Brak rozrzutu w broniach
____________________________________________________________

Nazwa: Elitarny Strzelec

Bronie: Elites

Inteligencja: 40
Zdrowie: 50 (czyli 150)
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40

Opis: Ma 1/10 na Zabicie z Elites i 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
_____________________________________________________________

Nazwa: Terrorysta

Bronie: M4

Inteligencja: 20
Zdrowie: 60
Wytrzymałość: 0
Kondycja : 50

Opis: Ma + 25 obrażeń z M4 i posiada 1/4 na zrespieniesię u wroga
_____________________________________________________________

Sorka wiem że niektóre klasy można zrobić w generatorze ale nie działa :/ Bo gdyby działał to bym sobie zrobił zamiast pisać :)
Aha i ostatni mój temat został zamknięty i niewiem dlaczego przeczytałem regulamin i chyba wszystko jest zgodnie z nim wykonane, nielicząc tego błedu co wyżej napisałem. Jeżeli jest coś źle napisane to proszę abyście nie brali tematu do kosza tylko odpisali co zmienić w nim.

ZA KAŻDĄ KLASE +
A ZA PREMKI ++



#2 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 27.06.2013 16:29

proszę bardzo archaniol (gravitacja 600) i Pacyfikator

Załączone pliki


Użytkownik Xeane edytował ten post 27.06.2013 16:36

  • +
  • -
  • 1

#3 loki380

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Stężyca
Offline

Napisano 27.06.2013 19:00

Sorka ale mam jeszcze jedną prośbe możesz zrobić żeby Archanioł miał 1/1 ze scout i napis Archanioł[PREMIUM]?



#4 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 28.06.2013 12:29

achhh proszę bardzo , to jest bardzo łatwe wystarczy trochę poczytać

Załączone pliki


Użytkownik Xeane edytował ten post 28.06.2013 12:29

  • +
  • -
  • 1

#5 loki380

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Stężyca
Offline

Napisano 28.06.2013 14:23

Klasa dalej nie posiada 1/1 ze scout :/



#6 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 28.06.2013 18:19

emmm coś dziwnego to jest niemożliwe że nie działa , dam Ci jesz inną wersje

Załączone pliki


Użytkownik Xeane edytował ten post 28.06.2013 18:19

  • +
  • -
  • 0

#7 Tamagotchi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Gdzieś
Offline

Napisano 29.06.2013 19:07

Załączony plik  codclass_archaniol.sma   5,47 KB  23 Ilość pobrań
  codclass_archaniol.amxx
 

emmm coś dziwnego to jest niemożliwe że nie działa , dam Ci jesz inną wersje


 
To by też nie działało bo do public TakeDamage wklejałeś to return HAM_IGNORED; po dodaniu scouata 1/1, i po co dawałeś taką wartość to ja nie wiem damage+10000000.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

[code=auto:0]public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

[code=auto:0]

 


Użytkownik Nik89 edytował ten post 29.06.2013 19:08

  • +
  • -
  • 1

#8 loki380

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Stężyca
Offline

Napisano 01.07.2013 11:07

Nik89 Wzielem to twoje i dalej nie ma 1/1 :( 



#9 Xeane

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:162
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 01.07.2013 12:20

zrobiłem go od nowa jak teraz nie będzie działał to ja już nie wiem

Załączone pliki


Użytkownik Xeane edytował ten post 01.07.2013 12:21

  • +
  • -
  • 0

#10 Tamagotchi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Gdzieś
Offline

Napisano 01.07.2013 14:22

Xeane

 

1.po co dajesz to 2x

return HAM_IGNORED;
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
  

pod kod z 1/5 z deagla jak daje się to

 
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 cały public tak powinienem być

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

            if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    return HAM_IGNORED;
         
}

teraz powinna działać

 

Załączony plik  codclass_archaniol.sma   5,3 KB  17 Ilość pobrań
  codclass_archaniol.amxx


Użytkownik Nik89 edytował ten post 01.07.2013 13:45

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych