Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Propozycje do nowego Diablo


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sharez

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 27.06.2013 11:31

Siemano, ostatnio wpadłem na pomysł, aby zrobić unikalny serwer Diablo Mod.

Będą to 2 serwery z jedną bazą - czyli na dwóch serwerach mamy takie same levele itd.

 

Chciałbym zapytać Was co chcielibyście zobaczyć nowego na takim serwerze.

Piszcie tutaj swoje propozycje odnoście klas, itemów, systemów.

 

Spróbujcie potraktować to poważnie, bez żadnych żartów.


  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 27.06.2013 11:55

Poruszanie się między miastami(serwerami) tak jak w nowym pokemodzie. Można chodzić do innego miasta, kupować inne itemy itd. Czyli manewry na przełączaniu się pomiędzy serwerami


  • +
  • -
  • 2

#3 Sharez

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 27.06.2013 14:36

Szczerze, pomysł mi się podoba, spróbujemy w pewnym stopniu ulepszyć to.

 

Klasy rozpisuje sobie teraz w zeszycie.

Będą to frakcje *podaje 2 nazwy ponieważ nie wiem którą wybrać* - klasy mają unikatowe umiejętności, które podam później.

 

Ludzie/Bohaterowie

 

*Amazonka

*Czarodziejka

*Nekromanta

*Paladyn

*Barbarzyńca

*Druid

*Zabójczyni

* Nie wiem czy dodać w tym miejscu Ninje.

 

Zastępy Piekieł/Piekielni Władcy

 

*Andariel

*Mefisto

*Duriel

*Diablo

*Baal

*Hefasto

 

Potwory *jestem w trakcie pisania*

 

*Ghul

*Upadły

*Talic

*Madawc

*Korlic

*Nihlathak

 

Klasy Premium *Demony*

 

*Izual

*Griswold

*Belial

Nie mogę edytować posta więc napiszę tutaj:

 

LUDZIE/BOHATEROWIE

 

*Amazonka:

 

* 100 hp na start

* Nóż + R = Łuk

* Dmg z łuku 90 (podpalanie przy trafionym strzale 1dmg/sec + 1dmg int/20.

* Podpalony zostawia za sobą czerwoną smugę

* Wbudowane 2 podskoki

 

*Czarodziejka:

 

* 110 hp na start

* Latarka dzięki której widzi niewidzialnych

* Fireball na nożu zadający 50dmg + 1.5 inteligencji

* 5% szansy na zamrożenie wroga z pistoletu

 

*Nekromanta:

 

* 90 hp na start

* Wysysanie od 4-6 hp

* Pożera ciała wrogów lub wskrzesza ciała sojuszników z 60 hp

* Pożeranie dodaje hp, a wskrzeszanie expa

* Na nożu ładuje MP5 Navy

 

*Paladyn:

 

* 140 hp na start

* Na nożu ładuje 4 magiczne pociski, trafiające automatycznie w głowę po trafieniu w przeciwnika

* Na start 6 long jumpów - nowy long jump int/15

 

* Barbarzyńca:

 

* Na nożu ładuje magiczną zbroje - max 5

* Za fraga dostaje 15 hp

* Okrzyk bojowy gdy ma 40 hp lub mnie. - jest wtedy szybszy oraz zadaje 5 dmg więcej.

 

* Druid:

 

* Dostaje 15% expa więcej

* Szansa 1/10, że weźmie wroga w korzenie i unieruchomi go na 5 sekund.

* Na nożu ładuje zatrute pociski (każdy pocisk trafia)

 

* Zabójczyni

 

* Na nożu ładuje tymczasową niewidoczność

* Posiada wbudowany, dodatkowy skok

* Posiada 3miny - 40dmg + int/2

* Wbudowany cichy chód

 

* Ninja

 

* 160hp na start

* Widoczność zredukowana do 8

* Mała grawitacja

* 10 noży do rzucania

* Na nożu ładuje szybkość

* oślepia wrogów (bind, raz na runde)

 

ZASTĘPY PIEKIEŁ/PIEKIELNI WŁADCY

 

* Andariel

 

* Nova trucizny (fala trucizny zatruwająca wrogów) - Dmg 40 + zatrucie 2dmg + int/20

* Na nożu ładuje +5dmg oraz leczenie 20hp (maskymalnie 2 załadowania)

* Z pistoletów wysysa od 2 do 4 hp

 

* Mefisto

 

* Widoczność zredukowana do 100

* Zmniejszona grawitacja + 3 dodatkowe podskoki

* Na nożu ładuje elektryczną ochronę - Obrażenia są mniejsze od 3 dmg + 1dmg/30

 

* Duriel

 

* 1/10 na zamrożenie przeciwnika pociskiem

* Trafiony przeciwnik zostawia za sobą niebieską smugę

* Zwiększona szybkość o 30 jednostek

 

* Diablo

 

* Promień ognia, który zadaje 50 dmg przeciwnikowi - podpala go zadając 1dmg/s

* Totem podpalający przeciwników, zadaje 3 dmg od ognia na sekundę

* Na nożu ładuje granaty

 

* Baal

 

* Na nożu ładuje 30 hp *ile razy chcę*

* Totem mroku - oślepia przeciników na czas 3 sekund (drugie wejście w totem nie oślepia)

* Na nożu ładuje item *max 5 razy*

 

* Hefasto

 

* Dostaje deagle

* Na nożu ładuje szansę 1/7 na natychmiastowe zabicie z deagle oraz 2 magiczne pancerze

* Na start dostaje HE oraz 1/7 szans na natychmiastowe zabicie z niego.

 

POTWORY

 

* Ghul

 

* Na nożu pożera ciała wrogów (dodaje mu to expa oraz 30hp)

* Każdy strzał zatruwa, trucizna zadaje 1dmg + int/15

* Na start 150hp

 

* Upadły

 

* Wbudowany kameleon

* 120 hp na start

* 1/3 na odrodzenie się po śmierci

* Teleportacja na nożu PPM (zasięg teleportacji zależy od inteligencji)

 

* Talic

 

* 90hp na start

* Gdy ma 50 hp lub mniej SZALEŃSTWO - Podpalające pociski, ogień zadaje 2dmg/sec

* 15% na wyrzucenie broni przeciwnikowi

 

* Madawc

 

* 115hp na start

* Na nożu mała grawitacja oraz widoczność

* Skill leczący siebie i drużynę o 50hp + int (raz na rundę)

 

* Korlic

 

* 130hp na start

* Nova mrozu (fala zamrażająca wrogów)

* Na nożu zwiększona szybkość

 

* Nihlathak

 

* 160hp na start

* 1 magiczny pocisk

* Autodestrukcja pod bindem

* 5 zatrutych noży do żucania

 

PREMIUM

 

* Izual

 

* 180hp na start

* 1/10 na pojawienie się u wroga

* Na bindzie Szał wojenny - dostaje dodatkową szybkość,  mniejszą widoczność.

1/2 na zamrożenie przeciwnika, obrażenia zredukowane o 10 dmg - czas trwania 20 sekund

 

* Griswold

 

* 150hp na start

* Na start dostaje AK 47

* Szybkość +20

* Na nożu 70 widoczności

* Potężny strumień trucizny

* Na nożu ładuje zbroje trucizny - odporność na magiczne ataki (czytaj, skille)

 

* Belial

 

* 150hp na start

* Zostawia za sobą trujący dym (zadaje 5dmg + int/20)

* Z nożem jest szybszy

* Na bindzie tworzy falę trucizny 40dmg + zatrucie 2 dmg/s

* Dostaje M4A1 na początku rundy oraz zatrute pociski (1dmg/s)

* Wróg zostawia za sobą niebieską smugę.

 

Zakaz używania podanych tutaj umiejętności klas

Czekam na wasze porpozycje odnośnie itemów.

 

Napiszcie co byście dodali/zmienili w tych klasach.


Użytkownik Sharez edytował ten post 27.06.2013 13:59

  • +
  • -
  • 1

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 27.06.2013 19:06

Ciekawe klasy ;)

Niestety nie chce mi sie nic analizowac i wglebiac, wiec Ci nie pwoeim co zmienic.


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 Sharez

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 07.07.2013 20:00

Trochę edytowałem opisy klas:

 

Amazonka

 

* 120 hp na start

* Nóż + R = Łuk

* Dmg z łuku 60 + inteligencja (1/5 na wystrzelenie 2 strzał)

* Wbudowane 2 podskoki

 

Czarodziejka

 

* 110 hp na start

* Latarka dzięki której widzi niewidzialnych

* Thunder na nożu (zadaje 60dmg + 1.5 int, trafiony przeciwnik doznaje szoku [paraliż na 1sekunde + int /20]

* 5% szansy na zamrożenie wroga z pistoletu

 

*Paladyn

 

* 140 hp na start

* Na nożu ładuje 2 magiczne pociski, trafiające automatycznie w głowę po trafieniu w przeciwnika

* Leczy 5hp 7 sekund

* Bonus do ataku +5 dmg

 

*Zabójczyni

 

* Na nożu ładuje tymczasową niewidoczność

* Szybsza od pozostałych klas o 20 jednostek

* Posiada 5 noży do rzucania + int/15 (każdy zadaje 10dmg)

* Nie słychać jej kroków

* Zmniejszona grawitacja

 

*Mefisto

 

* Widoczność zredukowana do 100

* Na start dostaje Wiertare + pociski z niej paraliżują wroga na 1.5 sekundy

* Na nożu ładuje elektryczną ochronę - Obrażenia są mniejsze od 3 dmg + 1dmg/15

 

*Hefasto

 

* Na start posiada 140hp

* Na nożu jest szybszy

* Pulsująca widoczność od 255 na 8

* Strzela tylko z pistoletów

* Z noża zadaje podwójne DMG

* Posiada 1/5 na natychmiastowe zabicie z noża

 

*Ghul

 

* 150hp na start

* Wolniejszy od innych klas

* Zatruwające pociski (trucizna zadaje 2dmg + int/20)

* Jego granaty dymne zatruwają (dmg od trucizny 3 przez 10 sekund)

 

*Griswold

 

* 160hp na start

* Na start dostaje AK 47

* Redukcja obrażeń 10

* Na nożu 70 widoczności

* Na nożu ładuje osłabienie przeciwnika - odporność na magiczne ataki (czytaj, skille)

 

Wizualny wygląd skilli

 

Czarodziejka

 

Thunder - piorun kulisty, kolor biały, w miejscu trafieniu tworzy się wybuch.

 

 

Barbarzyńca

 

Okrzyk bojowy - fala jak w totemie rozchodząca się jak w totemie, posiada czerwony kolor.

 

Druid

 

Korzenie takie jak na War3aft modzie

 

Andariel

 

Nova trucizny - fala rozchodząca się jak w totemie, koloru zielonego, uderza wrogów piętrowo (gdy są nad nami i pod nami)

 

Mefisto

 

Elektryczna ochrona - gracz posiada na sobie białą osłonkę

 

Diablo

 

Promień - zwykły czerwony promień (trafia widocznego przeciwnika)

 

Totem - kładzie najzwyczajniejszy totem, który wydaje czerwoną falę. (totem trwa 20 sekund)

 

Baal

 

Totem mroku - totem wytwarzający czarną falę, trwa 20 sekund

 

Talic

 

Szaleństwo - efekt palenia się (dymienie)

 

 

Korlic

 

Nova mrozu - fala jak w totemie koloru niebieskiego

 

Nihlathak

 

Autodestrukcja - widok wybuchu granatu + fala koloru czerwonego

 

Izual

 

Szał wojenny - niebieska osłona ciała

 

Belial

 

Dym trucizny - zwykły kłąb dymu rozchodzący się co sekundę za graczem

 

Fala trucizny - jak totem, kolor fali zielony


Użytkownik Sharez edytował ten post 07.07.2013 20:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych