Szczerze, pomysł mi się podoba, spróbujemy w pewnym stopniu ulepszyć to.
Klasy rozpisuje sobie teraz w zeszycie.
Będą to frakcje *podaje 2 nazwy ponieważ nie wiem którą wybrać* - klasy mają unikatowe umiejętności, które podam później.
Ludzie/Bohaterowie
*Amazonka
*Czarodziejka
*Nekromanta
*Paladyn
*Barbarzyńca
*Druid
*Zabójczyni
* Nie wiem czy dodać w tym miejscu Ninje.
Zastępy Piekieł/Piekielni Władcy
*Andariel
*Mefisto
*Duriel
*Diablo
*Baal
*Hefasto
Potwory *jestem w trakcie pisania*
*Ghul
*Upadły
*Talic
*Madawc
*Korlic
*Nihlathak
Klasy Premium *Demony*
*Izual
*Griswold
*Belial
Nie mogę edytować posta więc napiszę tutaj:
LUDZIE/BOHATEROWIE
*Amazonka:
* 100 hp na start
* Nóż + R = Łuk
* Dmg z łuku 90 (podpalanie przy trafionym strzale 1dmg/sec + 1dmg int/20.
* Podpalony zostawia za sobą czerwoną smugę
* Wbudowane 2 podskoki
*Czarodziejka:
* 110 hp na start
* Latarka dzięki której widzi niewidzialnych
* Fireball na nożu zadający 50dmg + 1.5 inteligencji
* 5% szansy na zamrożenie wroga z pistoletu
*Nekromanta:
* 90 hp na start
* Wysysanie od 4-6 hp
* Pożera ciała wrogów lub wskrzesza ciała sojuszników z 60 hp
* Pożeranie dodaje hp, a wskrzeszanie expa
* Na nożu ładuje MP5 Navy
*Paladyn:
* 140 hp na start
* Na nożu ładuje 4 magiczne pociski, trafiające automatycznie w głowę po trafieniu w przeciwnika
* Na start 6 long jumpów - nowy long jump int/15
* Barbarzyńca:
* Na nożu ładuje magiczną zbroje - max 5
* Za fraga dostaje 15 hp
* Okrzyk bojowy gdy ma 40 hp lub mnie. - jest wtedy szybszy oraz zadaje 5 dmg więcej.
* Druid:
* Dostaje 15% expa więcej
* Szansa 1/10, że weźmie wroga w korzenie i unieruchomi go na 5 sekund.
* Na nożu ładuje zatrute pociski (każdy pocisk trafia)
* Zabójczyni
* Na nożu ładuje tymczasową niewidoczność
* Posiada wbudowany, dodatkowy skok
* Posiada 3miny - 40dmg + int/2
* Wbudowany cichy chód
* Ninja
* 160hp na start
* Widoczność zredukowana do 8
* Mała grawitacja
* 10 noży do rzucania
* Na nożu ładuje szybkość
* oślepia wrogów (bind, raz na runde)
ZASTĘPY PIEKIEŁ/PIEKIELNI WŁADCY
* Andariel
* Nova trucizny (fala trucizny zatruwająca wrogów) - Dmg 40 + zatrucie 2dmg + int/20
* Na nożu ładuje +5dmg oraz leczenie 20hp (maskymalnie 2 załadowania)
* Z pistoletów wysysa od 2 do 4 hp
* Mefisto
* Widoczność zredukowana do 100
* Zmniejszona grawitacja + 3 dodatkowe podskoki
* Na nożu ładuje elektryczną ochronę - Obrażenia są mniejsze od 3 dmg + 1dmg/30
* Duriel
* 1/10 na zamrożenie przeciwnika pociskiem
* Trafiony przeciwnik zostawia za sobą niebieską smugę
* Zwiększona szybkość o 30 jednostek
* Diablo
* Promień ognia, który zadaje 50 dmg przeciwnikowi - podpala go zadając 1dmg/s
* Totem podpalający przeciwników, zadaje 3 dmg od ognia na sekundę
* Na nożu ładuje granaty
* Baal
* Na nożu ładuje 30 hp *ile razy chcę*
* Totem mroku - oślepia przeciników na czas 3 sekund (drugie wejście w totem nie oślepia)
* Na nożu ładuje item *max 5 razy*
* Hefasto
* Dostaje deagle
* Na nożu ładuje szansę 1/7 na natychmiastowe zabicie z deagle oraz 2 magiczne pancerze
* Na start dostaje HE oraz 1/7 szans na natychmiastowe zabicie z niego.
POTWORY
* Ghul
* Na nożu pożera ciała wrogów (dodaje mu to expa oraz 30hp)
* Każdy strzał zatruwa, trucizna zadaje 1dmg + int/15
* Na start 150hp
* Upadły
* Wbudowany kameleon
* 120 hp na start
* 1/3 na odrodzenie się po śmierci
* Teleportacja na nożu PPM (zasięg teleportacji zależy od inteligencji)
* Talic
* 90hp na start
* Gdy ma 50 hp lub mniej SZALEŃSTWO - Podpalające pociski, ogień zadaje 2dmg/sec
* 15% na wyrzucenie broni przeciwnikowi
* Madawc
* 115hp na start
* Na nożu mała grawitacja oraz widoczność
* Skill leczący siebie i drużynę o 50hp + int (raz na rundę)
* Korlic
* 130hp na start
* Nova mrozu (fala zamrażająca wrogów)
* Na nożu zwiększona szybkość
* Nihlathak
* 160hp na start
* 1 magiczny pocisk
* Autodestrukcja pod bindem
* 5 zatrutych noży do żucania
PREMIUM
* Izual
* 180hp na start
* 1/10 na pojawienie się u wroga
* Na bindzie Szał wojenny - dostaje dodatkową szybkość, mniejszą widoczność.
1/2 na zamrożenie przeciwnika, obrażenia zredukowane o 10 dmg - czas trwania 20 sekund
* Griswold
* 150hp na start
* Na start dostaje AK 47
* Szybkość +20
* Na nożu 70 widoczności
* Potężny strumień trucizny
* Na nożu ładuje zbroje trucizny - odporność na magiczne ataki (czytaj, skille)
* Belial
* 150hp na start
* Zostawia za sobą trujący dym (zadaje 5dmg + int/20)
* Z nożem jest szybszy
* Na bindzie tworzy falę trucizny 40dmg + zatrucie 2 dmg/s
* Dostaje M4A1 na początku rundy oraz zatrute pociski (1dmg/s)
* Wróg zostawia za sobą niebieską smugę.
Zakaz używania podanych tutaj umiejętności klas
Czekam na wasze porpozycje odnośnie itemów.
Napiszcie co byście dodali/zmienili w tych klasach.
Użytkownik Sharez edytował ten post 27.06.2013 13:59