Witam poda ktoś dokładny opis jak zrobic 1/x szansy zadania podwójnych obrażeń ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2013 14:42
#2
Napisano 17.06.2013 15:26
Coś takiego?
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AA" , "1","klak") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0) } public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(random_num(1,4) == 1) // 1/4 damage *= 2.0 SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED; }
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#3
Napisano 17.06.2013 15:34
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
#4
Napisano 17.06.2013 15:55
a klase do CODa z tego zrobisz ? ;]
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
#5
Napisano 17.06.2013 16:34
Jak już to takCoś takiego?
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AA" , "1","klak") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerTakeDamage", 0) } public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(random_num(1,4) == 1) // 1/4 damage *= 2.0 SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED; }
public PlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!random(4)) { // 1/4 szansy
SetHamParamFloat(4, damage*2)
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo