Prosilbym jakby ktos mi mogl dac plugin Bunny Hop PLZ PLZ PLZ
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
POMOCY PLUGIN BUNNY HOP
Temat rozp. kajtek, 13.06.2009 14:00
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.06.2009 14:00
#2
Napisano 13.06.2009 14:04
Cvary:
bh_enabled 1/0 Enable/disable the plugin. bh_autojump 1/0 Enable/disable no skill required bunny hopping. (Just hold jump to bunny hop!) bh_showusage 1/0 Enable/disable a small message to players when they connect informing them of the Bunny Hopping feature.
#include <amxmodx> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE } public client_authorized(id) set_task(30.0, "showUsage", id) public showUsage(id) { if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") ) return PLUGIN_HANDLED if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) { client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.") } else { client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.") } return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych