Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z silnikiem qtmcodmod dokładniej z curweapon

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ` Jesus

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.06.2013 14:10

Witam i serdecznie proszę o naprawienie takiego błędu , daje + . [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 787) Załączam silnik .

Załączone pliki


b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.06.2013 15:45

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

ModyCall of Duty ModProblemy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 10.06.2013 16:29

Nie wiem, skompilowalem Ci, ale bledu nie mialem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 ` Jesus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.06.2013 21:38

Błędu już nie ma jednak cod nadal crashuje .
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

#5 ` Jesus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.06.2013 12:27

Masz znowu ten sam błąd ..

06/12/2013 - 22:53:10: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 787)

Załączone pliki


Użytkownik Kawon edytował ten post 13.06.2013 15:51

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.06.2013 16:32

Sproboj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#7 ` Jesus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2013 11:21

Teraz takie coś
L 06/16/2013 - 00:57:46: Start of error session.
L 06/16/2013 - 00:57:46: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130616.log")
L 06/16/2013 - 00:57:46: [MySQL] Invalid info tuple handle: 0
L 06/16/2013 - 00:57:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_core.amxx")
L 06/16/2013 - 00:57:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_Connect")
L 06/16/2013 - 00:57:46: [AMXX]    [0] amxbans_core.sma::adminSql (line 305)
L 06/16/2013 - 04:45:35: Start of error session.
L 06/16/2013 - 04:45:35: Info (map "de_inferno") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130616.log")
L 06/16/2013 - 04:45:35: [MySQL] Invalid info tuple handle: 0
L 06/16/2013 - 04:45:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_core.amxx")
L 06/16/2013 - 04:45:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_Connect")
L 06/16/2013 - 04:45:35: [AMXX]    [0] amxbans_core.sma::adminSql (line 305)
L 06/16/2013 - 07:33:49: Start of error session.
L 06/16/2013 - 07:33:49: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130616.log")
L 06/16/2013 - 07:33:49: [MySQL] Invalid info tuple handle: 0
L 06/16/2013 - 07:33:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_core.amxx")
L 06/16/2013 - 07:33:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_Connect")
L 06/16/2013 - 07:33:49: [AMXX]    [0] amxbans_core.sma::adminSql (line 305)
L 06/16/2013 - 12:02:48: Start of error session.
L 06/16/2013 - 12:02:48: Info (map "de_inferno") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130616.log")
L 06/16/2013 - 12:02:48: [MySQL] Invalid info tuple handle: 0
L 06/16/2013 - 12:02:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_core.amxx")
L 06/16/2013 - 12:02:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_Connect")
L 06/16/2013 - 12:02:48: [AMXX]    [0] amxbans_core.sma::adminSql (line 305)

Użytkownik ` Jesus edytował ten post 16.06.2013 11:50

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 16.06.2013 14:15

jakbys nie zauwazyl, to teraz jest blad w amxbans!, a tamto jest naprawione!


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 ` Jesus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2013 17:17

Dobrze , dziękuję i proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu , aby tam mi ktoś pomógł , ponownie daje +++
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

#10 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 16.06.2013 17:48

Z tym tez CI moge pomoc, daj .sma albo sam sobie to zamien i skompiluj:

____

znajdź w amxbans_core.sma


//#define SYNC_SQL // połączenia synchroniczne z bazą

i usuń dwa ukośniki ma to wyglądać tak:


#define SYNC_SQL // połączenia synchroniczne z bazą

wymagana kompilacja  ;) 

 

 

by Kawon


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 16.06.2013 17:48

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#11 ` Jesus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2013 18:11

Mam to zrobione .
b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

#12 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 16.06.2013 18:19

A moze jest zrobione, ale nie skompilowane, i wrzuce na serwer bez tego :)

Sproboj to skompilowac i wrzuc to :)

 

Jesli nie zadziala, daj .sma


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#13 ` Jesus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2013 19:42

Teraz nie działają bany ..

Załączone pliki


Użytkownik ` Jesus edytował ten post 16.06.2013 19:51

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych