Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Kilka trudnych pytan dotyczacych funkcji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 07.06.2013 20:49

1. Jak moge zablokowac automatyczne i reczne przeladowanie broni? (chodzi o to ze gdy wystrzela sie caly magazynek bron sie sama nie naladuje i gdy nacisnie sie [R] bron ma nie reagowac)

2. Jak moge zablokowac ruch myszki? (Chodzi o to zeby nie dalo sie ruszac celownikiem na okreslony czas)

3. Automatyczne kucanie (jak mozna zrobic automatyczne kucniecie na jakis czas po okresleniu warunku?)
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.06.2013 06:09

1.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new weapons[24][]={
	"weapon_p228",
	"weapon_scout",
	"weapon_xm1014",
	"weapon_mac10",
	"weapon_aug",
	"weapon_elite",
	"weapon_fiveseven",
	"weapon_ump45",
	"weapon_sg550",
	"weapon_galil",
	"weapon_famas",
	"weapon_usp",
	"weapon_glock18",
	"weapon_awp",
	"weapon_mp5navy",
	"weapon_m249",
	"weapon_m3",
	"weapon_m4a1",
	"weapon_tmp",
	"weapon_g3sg1",
	"weapon_deagle",
	"weapon_sg552",
	"weapon_ak47",
	"weapon_p90"
}

public plugin_init(){  
	register_plugin("Block reload", "1.0", "Benio");
	
	for(new i=0; i<24; ++i){
		RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapons[i], "block");
	}
}

public block(){
	return HAM_SUPERCEDE;
}

2.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new v_angles[33];

public plugin_init(){  
	register_plugin("Block mouse move", "1.0", "Benio");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "get_v_angles", 1);
}

public get_v_angles(id){
	if(is_user_alive(id)){
		pev(id, pev_v_angle, v_angles[id]);
	}
}

public client_PreThink(id){
	if(is_user_alive(id)){
		set_pev(id, pev_angles, v_angles[id]);
		set_pev(id, pev_fixangle, 1);
	} 
}

3.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init(){  
	register_plugin("Duck force", "1.0", "Benio");
	
	RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "duck");
}

public duck(id){
	if(is_user_alive(id)){
		set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons)|IN_JUMP|IN_DUCK);
	}
}


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.06.2013 14:19

set_pev(id, pev_angles, v_angles[id]);

nie powinno być:

set_pev(id, pev_v_angle, v_angles[id]);

?

 


(08.06.2013 17:33):
U mnie działa tak samo zarówno z pev_angles, jak i pev_v_angle.
(08.06.2013 17:37):
Poprawka: Działa tak samo, jeśli chodzi o blokowanie celownika.

Jednakże, przy pev_v_angle powoduje, że rzucane granaty lecą w zupełnie innym kierunku, niż patrzymy, podczas, gdy dla pev_angles, lecą w kierunku patrzenia.
GwynBleidD (09.06.2013 03:22):
Zważając na to, że pev_angles oczekuje 3 elementowej tablicy, a podajesz 1 liczbę... nie powinno działać wcale :D
(09.06.2013 03:38):
właśnie zauważyłem :o nie dałem [3].
Ale, co ciekawe, działa. I nie wiem, czemu.

  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 08.06.2013 17:08

kod na pewno bedzie wykorzystany, mozna zamknac


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.06.2013 17:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych