Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pROSZE O POMOC


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 arejas

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 12.06.2009 13:06

w JAKI sposob tworzyc pluginy ??? Adokladniej prosilbym o wyjasnienie co gdzie do czego wpiyswac i czy to wystarczy?

zgory dziekuje za pomoc


i czy to jest caly kod itemu??

}
case 68:
{
player_item_name[id] = "test"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(15,45)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])

}


JaK nie to co dopisac i w ogóle/?/ trzeba robic??


====== wkodzie sma ponizej mam public award_item(id, itemnum) i co tam mam ppisac a powyzej public award_item(id, itemnum) sa tez jakies linijki roznych rzeczy i tam tez cos mam dopisywac
??
  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 12.06.2009 14:33

http://amxx.pl/tutoriale-vf51.htm - tourtiale
http://amxx.pl/gotowe-funkcje-vf52.htm - gotowe funkcje.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 12.06.2009 15:22

Zacznij od nauki podstawowych funkcji PAWN'a bo nie ma sensu zaczynać od środka jak nic nie umiesz...
  • +
  • -
  • 0

#4 arejas

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 12.06.2009 20:08

Co to jest ten pawn czyzby podstawowe komendy sma??
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.06.2009 20:12

Ehhh.... PAWN to język programowania czyli język w jakim pisze się pluginy.
A żeby chociaż troche rozumieć PAWN'a to musisz umieć podstawy C++ (czy jakiegoś tam innego C)
http://pl.wikipedia.org/wiki/PAWN
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 12.06.2009 20:15

http://amxx.pl/topic... ... .htm#75756

Nawet nie mam sil sie powtarzac...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych