Witam, mam problem z serwerem mam bardzo duże spadki fps .
Czym to może byś spowodowane??
Spoiler
// konfiguracja podstawowa
sv_contact "[email protected]" // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt" // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html" // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0 // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
//Bany
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip
// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc
fps_max 500 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0 // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 // Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 900 // wartosc ticrate
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate,
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate,
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla
//ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "xxx" // haslo rcon
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozmowa na serwerze
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://flk.ct8.pl/cstrike"
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na se
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 2 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 1000 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 25 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/ status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10
// konfiguracja podstawowa
sv_contact "[email protected]" // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt" // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html" // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0 // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
//Bany
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip
// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc
fps_max 500 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0 // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 // Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 900 // wartosc ticrate
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate,
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate,
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla
//ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "xxx" // haslo rcon
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozmowa na serwerze
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://flk.ct8.pl/cstrike"
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na se
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 2 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 1000 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 25 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/ status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10