Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zle pokazuje Range


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.05.2013 16:58

Witam.. wlasnie pisze sobie plugin z rangami wlasnymi i mi cos nie tak idzie.. jzu probowalem pare razy troche lepiej bylo ale nie do konca.. daje wam moj kod i czy ktos by go naprawil.. ze gdy wbijemy poziom ranga nam sie zwieksza


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672

new SyncHudObj;

new poziom_gracza[33];
new doswiadczenie_gracza[33];

new const rangi[][]= {"Brak",
"Szeregowiec", //1
"Porucznik", //2
"Kapitan", //3
"General"

};

new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,20,40,60,80};

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /daj", "daj_exp");
register_clcmd("say /check", "check");

SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public client_connect(id)
{

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}

public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

}
public daj_exp(id)
{
doswiadczenie_gracza[id] +=10;
SprawdzPoziom(id);
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 4)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
rangi[id][0]++;
client_print(id,print_chat,"Awansowales do %i Poziomu",poziom_gracza[id]);
}

}

}
public check(id)
{
client_print(id,print_chat,"Twoja Ranga to %s",rangi[id][0]);
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Ranga : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]", rangi[id][0], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 19:20


while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])

Na:


if(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])

 

I żeby to miało więcej sensu wewnątrz polecam ustawiać ilość expa na 0.


  • +
  • -
  • 0

#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.05.2013 19:45

ale te rangi prawidlowo sa zrobione ? bo jak mam Porucznik to jak Wbije lvl mam kolejna cyfre Qrucznik

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 31.05.2013 21:44

w HUD'zie cały czas pokazujesz

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Ranga : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]", rangi[id][0], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]); 
rangi[id][0]

Pierwszy element tablicy, czyli "Brak".

 

Cos takiego

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#5 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.05.2013 22:34

dobra robota klakier mozna zamknac

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 31.05.2013 23:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych