Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Po osiagnieciu ilosci fragow przez druzyne zmienia sie mapa.
#1
Napisano 31.05.2013 15:43
Przykladowo na poczatku mapa wyswietla sie menu do ilu gramy (100,150,200) nastepuje glosowanie.
Gramy np do 200 Fragow.. ale wszystkie fragi z druzyny sie licza (druzynowe fragi) i ktora druzyna pierwsza osiagnie cel to po chwili mapa sie zmienia na kolejna..
Czy moze jest cos takiego badz tez taki kod znajduje sie gdzies w jakims modzie ?
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#2
Napisano 31.05.2013 16:16
przy smierci uzyj czegos takiego
static iIloscFragowDruzyny[2]; new iTeam = get_user_team(iKiller) - 1; iIloscFragowDruzyny[iTeam]++; if(iIloscFragowDrozyny[iTeam] >= WYMAGANA_ILOSC_FRAGOW) { new szNastepnaMapa[20]; get_cvar_string("amx_nextmap", szNastepnaMapa, 19); server_cmd("changelevel %s", szNastepnaMapa); }
Nad plugin_init dodaj
#define WYMAGANA_ILOSC_FRAGOW 200 //Ilosc wymaganych fragow
#3
Napisano 31.05.2013 17:00
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#4
Napisano 31.05.2013 17:44
Nawet w AMXX Studio masz generator wiadomości na HUD + http://amxx.pl/dokum...ja/f1366/format
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#5
Napisano 31.05.2013 17:57
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#6
Napisano 31.05.2013 18:16
Hmm może kolejno dawaj zmienne z wartościami, które chcesz wstawić? Czyli
iIloscFragowDruzyny[0], iIloscFragowDruzyny[1]
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 31.05.2013 22:49
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#8
Napisano 01.06.2013 02:29
Zamiast
get_cvar_string("amx_nextmap", szNastepnaMapa, 19); server_cmd("changelevel %s", szNastepnaMapa);
daj
//wiadomość na hud set_task(3.0, "jakas_funkcja") //poza tą funkcją public jakas_funkcja(task_id) { get_cvar_string("amx_nextmap", szNastepnaMapa, 19); server_cmd("changelevel %s", szNastepnaMapa); }
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#9
Napisano 01.06.2013 11:39
Jak nei da rady wszystkiego to wystarczy zamrozenie na ten czas co task dziala
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#10
Napisano 01.06.2013 13:39
change_map(mapname[]) { new _modName[10] get_modname(_modName, 9) if (!equal(_modName, "zp")) { message_begin(MSG_ALL, SVC_INTERMISSION) message_end() } set_task(2.0, "delayedChange", 0, mapname, strlen(mapname) + 1) } public delayedChange(mapname, size) { server_cmd("changelevel %s", mapname) }
Ilość czasu przed zmianą mapy możesz pobrać sobie też z cvaru mp_chattime
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#11
Napisano 28.06.2013 13:03
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#12
Napisano 28.06.2013 13:45
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych