Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Po osiagnieciu ilosci fragow przez druzyne zmienia sie mapa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.05.2013 15:43

Tak jak w temacie szukam teakiego pluginu badz prosilbym o wytlumaczenie badz pokazanie pare przydatnych kodow do napisania tego .

Przykladowo na poczatku mapa wyswietla sie menu do ilu gramy (100,150,200) nastepuje glosowanie.
Gramy np do 200 Fragow.. ale wszystkie fragi z druzyny sie licza (druzynowe fragi) i ktora druzyna pierwsza osiagnie cel to po chwili mapa sie zmienia na kolejna..

Czy moze jest cos takiego badz tez taki kod znajduje sie gdzies w jakims modzie ?

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2013 16:16

przy smierci uzyj czegos takiego

    static iIloscFragowDruzyny[2];
    new iTeam = get_user_team(iKiller) - 1;
    
    iIloscFragowDruzyny[iTeam]++;
    
    if(iIloscFragowDrozyny[iTeam] >= WYMAGANA_ILOSC_FRAGOW)
    {
        new szNastepnaMapa[20];
        
        get_cvar_string("amx_nextmap", szNastepnaMapa, 19);
        server_cmd("changelevel %s", szNastepnaMapa);
    }

Nad plugin_init dodaj

#define WYMAGANA_ILOSC_FRAGOW 200 //Ilosc wymaganych fragow

  • +
  • -
  • 1

#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.05.2013 17:00

ooo elegancko.. a jak do HUD na srodku taki wynik jakby.. ze TT ma tyle a CT tyle.. co zastosowac do wyswietlenia sie wyniku

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.05.2013 17:44

Nawet w AMXX Studio masz generator wiadomości na HUD + http://amxx.pl/dokum...ja/f1366/format


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.05.2013 17:57

No ja wiem.. ale chodzi mi o to ze ja stworze sobie HUD np CT : %i | WYNIK | %i : TT , ale tutaj co mam dac po przecinku zeby czytalo wynik kazdej druzyny

#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.05.2013 18:16

Hmm może kolejno dawaj zmienne z wartościami, które chcesz wstawić? Czyli

iIloscFragowDruzyny[0], iIloscFragowDruzyny[1]

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 31.05.2013 22:49

A chcialbym sie spytac jeszcze zeby przed zmiana mapy byl jakis chat time ze 3 sekundy i zeby pokazywalo np tabele z wynikami.. bo wbije to ilosc i nagle sie zmienia.. jak da rade jakas przerw mala

#8 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 01.06.2013 02:29

Zamiast

get_cvar_string("amx_nextmap", szNastepnaMapa, 19);
        server_cmd("changelevel %s", szNastepnaMapa);

 

daj

//wiadomość na hud
set_task(3.0, "jakas_funkcja")
 
 
//poza tą funkcją
public jakas_funkcja(task_id)
{
get_cvar_string("amx_nextmap", szNastepnaMapa, 19);
        server_cmd("changelevel %s", szNastepnaMapa);
}

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#9 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 01.06.2013 11:39

no wlasnie tak zrobilem... a jak do tego dodac zamrozenie wszystkich graczy moze tez byc wyrzucenie broni i ewentualnie pokazanie top15 ...
Jak nei da rady wszystkiego to wystarczy zamrozenie na ten czas co task dziala

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.06.2013 13:39

change_map(mapname[]) {
    new _modName[10]
   
    get_modname(_modName, 9)
    if (!equal(_modName, "zp"))
    {
        message_begin(MSG_ALL, SVC_INTERMISSION)
        message_end()
    }
 
    set_task(2.0, "delayedChange", 0, mapname, strlen(mapname) + 1)
}
 
public delayedChange(mapname, size) {
    server_cmd("changelevel %s", mapname)
}

 

Ilość czasu przed zmianą mapy możesz pobrać sobie też z cvaru mp_chattime :)


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#11 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 28.06.2013 13:03

Mozna zamknac ..

#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.06.2013 13:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych