Czy jest plugin aby w trakcie gry cały czas leciała muzyka?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Muzyka podczas gry
Temat rozp. Polakos, 31.05.2013 09:28
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.05.2013 09:28
#2
Napisano 31.05.2013 09:46
#include <amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_putinserver(id){ set_task(3.0, "GraMuzyka", id+8392); } public GraMuzyka(id){ id-=8392; if(is_user_connected(id)) client_cmd(0, "mp3 play sound/PIOSENKA.MP3") } public plugin_precache(){ precache_generic("sound/PIOSENKA.MP3"); }
Wrzuć PIOSENKA.mp3 do sound na serwerze.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 31.05.2013 09:46
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 31.05.2013 09:57
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Muzik while gaming" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo" new const Float:g_fDlugoscMuzyki = 4.0; //Dlugosc nutki w minutach (np. 3:30 = 3.5 minuty) new const g_szNazwaMuzyki[64] = "sound/NUTA.mp3"; //Nazwa muzyki public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() precache_sound(g_szNazwaMuzyki); public client_connect(id) { client_cmd(id, "mp3 play %s", g_szNazwaMuzyki); set_task(g_fDlugoscMuzyki * 60.0, "task_GrajMuzyke", id, _, _, "b"); } public client_disconnect(id) remove_task(id); public task_GrajMuyke(id) client_cmd(id, "mp3 play %s", g_szNazwaMuzyki);
#4
Napisano 31.05.2013 11:12
A w jakim formacie mam to zapisać?
Co ja mam z tym zrobić?
Co ja mam z tym zrobić?
#6
Napisano 01.06.2013 09:26
Mam .amxx potrzeba też .sma ??
Sorry za problem ale nie do końca jeszcze ogarniam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych