Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka podczas gry


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Polakos

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2013 09:28

Czy jest plugin aby w trakcie gry cały czas leciała muzyka?
  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.05.2013 09:46

 
#include <amxmodx>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
}
 
public client_putinserver(id){
set_task(3.0, "GraMuzyka", id+8392);
}
 
public GraMuzyka(id){
id-=8392;
 
if(is_user_connected(id))
client_cmd(0, "mp3 play sound/PIOSENKA.MP3")
}
 
public plugin_precache(){
precache_generic("sound/PIOSENKA.MP3");
 
}

Wrzuć PIOSENKA.mp3 do sound na serwerze.


Użytkownik HubertTM edytował ten post 31.05.2013 09:46

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2013 09:57

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Muzik while gaming"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"

new const Float:g_fDlugoscMuzyki = 4.0; //Dlugosc nutki w minutach (np. 3:30 = 3.5 minuty)
new const g_szNazwaMuzyki[64] = "sound/NUTA.mp3"; //Nazwa muzyki

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_precache()
    precache_sound(g_szNazwaMuzyki);
    
public client_connect(id)
{
    client_cmd(id, "mp3 play %s", g_szNazwaMuzyki);
    set_task(g_fDlugoscMuzyki * 60.0, "task_GrajMuzyke", id, _, _, "b");
}

public client_disconnect(id)
    remove_task(id);

public task_GrajMuyke(id)
    client_cmd(id, "mp3 play %s", g_szNazwaMuzyki);

 

^^


  • +
  • -
  • 0

#4 Polakos

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2013 11:12

A w jakim formacie mam to zapisać?

Co ja mam z tym zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 31.05.2013 16:29

skompilować za pomocą kompilatora


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#6 Polakos

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2013 09:26

Mam .amxx potrzeba też .sma ?? Sorry za problem ale nie do końca jeszcze ogarniam :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 01.06.2013 14:52

nie, sms jest potrzebne tylko jak chcesz przeprowadzac jakies modyfikacje w pluginie a przy wgrywaniu pluginów potrzeba tylko amxx
  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych