Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

koniec czasu = koniec rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 pomen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 30.05.2013 14:20

Poszukuję pluginu który po końcu czasu rundy (mp_roundtime)

robi reset albo najlepiej zabija pozostałych. Jest on przydatny do mapek gdzie nie ma celów i runda może trwać długo,

jeśli zostanie 2 graczy i się będzie szukać np. aim_crazyjump

 

Widziałem coś takiego na serwerze aim (można dać ip czy będzie reklama?)

możliwe, że ktoś sam dla siebie napisał taki plugin, mp_roundtime był tam 1 (60sek)

sprawowało się to świetnie


Użytkownik pomen edytował ten post 30.05.2013 14:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 30.05.2013 15:13

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan Marian"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("Zabij", 2, "1=Round_End")
}

public Zabij(){
    for(new i=0; i<=get_maxplayers(); i++){
        if(is_user_alive(i)){
            user_kill(i, 1)
        }
    }
}


#3 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.05.2013 15:29

#include <amxmodx>

new RoundTime;
new maxPlayers;
new Time;

#define mintosec(%1) (60*%1)

public plugin_init()
{
    register_plugin("RoundEnd_Kill", "1.0", "FD_GODPL");
    
    RoundTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
    maxPlayers = get_maxplayers();
    register_logevent("Round_New", 2, "1=Round_Start");
    register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End");
    register_logevent("Round_End", 2, "1=Game_Commencing");
    register_event("SendAudio", "Round_End", "a", "2&%!MRAD_rounddraw");
    register_event("SendAudio", "Round_End", "a", "2&%!MRAD_terwin");
    register_event("SendAudio", "Round_End", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
}

public Round_End()
{
    remove_task(877);
}

public Round_New()
{
    Time = floatround(mintosec(get_pcvar_float(RoundTime)))
    
    set_task(1.0, "Countdown", 877, _, _, "b");
}

public Countdown()
{
    Time -= 1;
    
    if(Time <= 0)
    {
        for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
        {
            if(is_user_alive(i))
                user_kill(i, 1);
        }
        remove_task(877);
    }
}

@up Na mapach, na których nie ma celów, np. fy_ aim_, RoundEnd nie zadziała.


Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 31.05.2013 14:36

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych