Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie klasy predator

klasa

Najlepsza odpowiedź Pan Marian , 30.05.2013 10:11

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>


new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "zadaje 15% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}


public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
    wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
    
    if(!ma_klase[host])
        return;
    
    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
    
    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}
 
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 loki380

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Stężyca
Offline

Napisano 30.05.2013 08:51

Siemka chciałbym poprosić o przerobienie klasy predator aby nie miała 5 sec niewidzialności i zamiast 10 % obrażeń więcej, to + 15 obrażeń i żeby nie była VIP. Podsyłam pliczek sma ;D

Aha i chciałbym was poprosić tez o zrobienie klasy transporter która ma famasa i co 10 sec teleportuje się w wybrane miejsce na E

Załączone pliki



#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 30.05.2013 10:11   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>


new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "zadaje 15% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);
    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}


public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
    wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
    
    if(!ma_klase[host])
        return;
    
    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
    
    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}
 


#3 loki380

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Stężyca
Offline

Napisano 03.06.2013 21:08

tnx + leci. Można zamknąć.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych