Witam,
Szukam pluginu na nieskonczone granaty HE.
Najlepiej, zeby dodawalo nowy dopiero po wybuchu starego, aby byla pewnosc, ze gracz posiadal granat
Moglyby byc tez inne granaty, ale to juz sparawa poboczna
Z gory dziekuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.05.2013 12:16
Witam,
Szukam pluginu na nieskonczone granaty HE.
Najlepiej, zeby dodawalo nowy dopiero po wybuchu starego, aby byla pewnosc, ze gracz posiadal granat
Moglyby byc tez inne granaty, ale to juz sparawa poboczna
Z gory dziekuje.
Napisano 30.05.2013 07:38
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(is_user_alive(idattacker)){ if(damagebits & (1<<24)){ give_item(idattacker, "weapon_hegrenade"); } } }
Nie wiem, czy to zadziała, spróbuj i napisz
Ewentualnie, możesz skorzystać z tej wersji, gdzie przy spawnie gracz dostanie 999 granatów, no ale to nie to samo, co nieskończoność
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","daj"); } public daj(id){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 999) }
Napisano 30.05.2013 11:44
1 kod jaki podałem, zadziała tylko wtedy, gdy komuś zostaną zadane obrażenia ( teorytycznie tak powinno działać).
I tu masz jeszcze, że po rzuceniu granata dostaje się HE
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <fun> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public grenade_throw(id, greindex, wId){ if(is_user_alive(id) && wId == CSW_HEGRENADE){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); } }
Użytkownik Pan Marian edytował ten post 30.05.2013 11:45
Napisano 30.05.2013 14:41
Niestety niezbyt chce to dzialac
Jesli to wazne, to uzywam CSDM, amxx'a 1.8.1, metamod-p i dproto
Napisano 30.05.2013 15:14
Która metoda nie chce działać? 3?
Napisano 30.05.2013 19:13
Napisano 30.05.2013 20:52
A spróbuj jeszcze tak, chociaż wątpię, że to coś zmieni, jeżeli to nie pomoże, to nie wiem jak Ci pomóc
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <fun> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public grenade_throw(index, greindex, wId){ new id = index if(is_user_alive(id) && wId == CSW_HEGRENADE){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); } }
Napisano 31.05.2013 16:29
Nadal nie dziala
Chyba skompiluje sobie wersje z 999 granatami i tyle
Ale jakbym dostal sprawna wersje tego cuda co mi tu probujesz pisac to bylbym wniebowziety
Napisano 31.05.2013 19:57
Chcialem powiedziec, ze wersja z 999 granatami tez nie dziala.
Sadze ze to przez to ze plugin probuje dac granaty jak gracz nie dolaczyl jeszcze do zadnej druzyny
Napisano 01.06.2013 14:28
Dobra tamten kod to fail to działa:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include amxmodx #include cstrike #include fun #define PLUGIN "hejdz" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "sharkowy" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public ResetHUD(id) set_task(3.0, "ResetHUDx", id); public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; give_item(id, "weapon_hegrenade") cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 999); }
Napisano 01.06.2013 21:04
dzięki bardzo, dziala.
Lecz nadal nie dziala tak jak ja bym to sobie marzyl.
Jakby ktos mogl, to proszę, aby dopiero po wybuchu dodawalo granat...
Bo tak to beda sie gracze tym spamowac ostro..
Dziekuje za pomoc, nawet ta nieudana.
Zaraz rozdam punkciki
Napisano 01.06.2013 21:54
Gracze będą dostawać granat co 5 sekund.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include amxmodx
#include fun
#include hamsandwich
#define PLUGIN "hejdz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sharkowy"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1);
}
public ham_spawn(id)
if(is_user_alive(id)){
set_task(5.0,"he",id,_,_,"b");
}
public he(id){
if(is_user_alive(id))
give_item(id,"weapon_hegrenade");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych