Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją klasy CODMOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kieropmi

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:pmi
Offline

Napisano 28.05.2013 14:24

Witam. Mam problem z kompilacją tej klasy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "[Green]Komandos";
new const opis[]    = "deagle, 1/1 noz, modul odrzutowy (e)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 70;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_advance(cod_get_classid("Komandos"), 30, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_skill_used(id) 
{ 
 static Float:ostatni_skok[33]; 
 new flags = pev(id, pev_flags); 

 if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) 
 { 
 ostatni_skok[id] = get_gametime(); 
 new Float:velocity[3]; 
 velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); 
 velocity[2] = random_float(265.0,285.0); 
 set_pev(id, pev_velocity, velocity); 
 } 
}



Problem rozwiązany.


Użytkownik kieropmi edytował ten post 28.05.2013 14:07


#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 28.05.2013 14:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych