Witam,
w tym pluginie jest do wyboru 5 interpów, chciałbym aby ktos go tak przerobił by możliwośc była tylko wybrania interp 0.01. Próbowałem sam przerabiac ale błędy przy kompilacji były 10+ daje Pozdrawiam http://www5.zippysha...56976/file.html
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.05.2013 17:57
Witam,
w tym pluginie jest do wyboru 5 interpów, chciałbym aby ktos go tak przerobił by możliwośc była tylko wybrania interp 0.01. Próbowałem sam przerabiac ale błędy przy kompilacji były 10+ daje Pozdrawiam http://www5.zippysha...56976/file.html
Napisano 24.05.2013 19:00
DarkGL to mój autorytet.
Napisano 24.05.2013 20:12
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp ask" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "silversurfer thx r3x (mod. deLL)" #define TASK_SHOWMENU 432 #define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_menu("InterpASK", MYMENU_KEYS, "InterpASK_Handler") } public client_putinserver(id) { if(!is_user_bot(id)) eventInGame(id) } public show_menu_(tid) { new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id) new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ) if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) SMenu(id) else set_task(1.0, "show_menu_", tid) } public eventInGame(id) set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU); public SMenu(id) { new menu_body[512] format(menu_body, 511, "\wWybierz wartosc ex_interp^n^n\r1\y.") show_menu(id, MYMENU_KEYS, menu_body, -1, "InterpASK") } public InterpASK_Handler(id, key) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) switch(key) { case 0:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.01") client_print(id, print_chat, "Gracz ^"%s^" ustawil ex_interp na 0.01", name) } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik wuda edytował ten post 24.05.2013 20:16
Napisano 24.05.2013 21:51
Skoro ma być tam jedna opcja to nie lepiej zrobić wymuszanie interpu na 0.01? Poza tym plugin podany wyżej jednorazowo zmieni interp graczowi (przy wyborze opcji), natomiast podczas gry gracz sobie znowu będzie mógł zmienić interp na inny.w tym pluginie jest do wyboru 5 interpów, chciałbym aby ktos go tak przerobił by możliwośc była tylko wybrania interp 0.01.
Napisano 25.05.2013 19:27
W takim razie wymuszanie ratów co spawna:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Filip / `NN" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1); set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b") } public raty (id) { client_cmd( id , "rate 25000" ) client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" ) client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" ) client_cmd( id , "cl_updaterate 101" ) client_cmd( id , "ex_interp 0.01" ) } public hudmsg() { set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") }
Napisano 26.05.2013 08:19
@UP, on nie pisał nic o rate'ach, cl'ach etc, tylko o interpie, więc
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Filip / `NN" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1); set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b") } public raty (id) { client_cmd( id , "ex_interp 0.01" ) } public hudmsg() { set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") }
Napisano 29.05.2013 00:03
A jaki jest sens zmiany interpu bez uprzedniej zmiany pozostałych rate'ów? Bo ja nie widzę w tym jakiegokolwiek sensu.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych