Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 1/x na 2x wieksze obrazenia

cod nowy

Najlepsza odpowiedź bulka , 23.05.2013 19:00

Dla perku:

Spoiler

 

Dla klasy:

Spoiler
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 siem

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 23.05.2013 18:24

Siemaaaaa
Poda ktos poradnik jak zrobic np 1/4 na 2x wieksze obrazenia DLA KLASY I PERKU !!! Leci duzo plusow ! :) !

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.05.2013 18:53

1. Klasa:
Do inlcudów (jeśli już tego nie ma):
#include <hamsandwich>
Do zmiennych globalnych (tych nad public plugin_init()) (jeśli już tego nie ma):
new bool: ma_klase[33];
Do cod_class_enabled (jeśli już tego nie ma):
ma_klase[id]=true;
Do cod_class_disabled (jeśli już tego nie ma):
ma_klase[id]=false;
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DMG");
Jako osobną funkcję:
public DMG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits,wartosc){
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(this))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damage<=0)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(random_num(1, 4)!=1)
		return HAM_IGNORED;
	
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
Jeśli chciałbyś zmienić 1/x to zmieniasz czwórkę z
if(random_num(1, 4)!=1)
	return HAM_IGNORED;
Na na przykład 2. Wtedy masz 1/2 na x2 obrażeń:
if(random_num(1, 2)!=1)
	return HAM_IGNORED;
Jeśli chciałbyś zmienić ilość obrażeń zmień to:
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Korzystając z tego: http://amxx.pl/dokum...-inflict-damage
  • +
  • -
  • 1

#3 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 23.05.2013 19:00   Najlepsza odpowiedź

Dla perku:

Spoiler

 

Dla klasy:

Spoiler

Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#4 siem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 23.05.2013 19:18

Dziekuje obydwaj po plusie mozna zamknac





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych