Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomb Site Radar


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MentoS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 10.06.2009 13:43

Witam szukam najnowszego pluginu Bomb Site Radar miałem go kiedyś u siebie na serwerze i jest bardzo przydatny do nowych map czy mógł by mi ktoś dać do niego linka. Będę Wdzięczny
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.06.2009 13:47

Np Bombsite (BS) Creator R3X'a ma takie coś ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 MentoS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 10.06.2009 13:54

fajnie ale mi chodzi o plugin BombSite Radar a nie bombsite creator wiec mozesz dac mi ten plugin o który Proszę.
  • +
  • -
  • 0

#4 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 10.06.2009 14:27

Szukałem na forum, ale tylko sma znalazłem(kiedyś chyba była publikacja pluginu):

/* BombSite Radar 
   Show bombsite on radar (flash red color) 
*/ 

/* Description:: 
 Many players always ask: "Where is bombsite???..." 
 when they are playing with new or less play maps. 
 I got how to show entities on radar from sentryguns plugin. 
 So I done this one and has been tested for weeks.have fun! 
*/ 

/* Commands:: 
 * bomb_site_radar 1/0     // Enable & Disable Function 
 * bomb_site_radar_fqc 5   // Show on frequency (s) 
*/ 

/* Change Log:: 
 * 2006-11-17 
   Fixed some map show multiple marks for one bombsite problem 
   (thx VEN for report) 
 * 2006-11-09 
   Support two type of bombsite(I only findout two of it) 
   Auto disable show on for T when bomb has been planted 
*/ 

/* Credits:: 
   help & some code from them 
 * JGHG (sentryguns) 
 * and more... 
*/ 

#define PLUGIN  "BombSiteRadar" 
#define VERSION "0.2.16" 
#define AUTHOR  "iG_os" 

#include <amxmodx> 
#include <engine> 
#include <csx> 

#define MAX_BOMBSITE 5  // max bombsite allow to show 

#define BOMB_TARGET_TYPE1 "func_bomb_target" 
#define BOMB_TARGET_TYPE2 "info_bomb_target" 

new g_EntitySum 
new BombSiteOrigin[MAX_BOMBSITE][3] 
new g_msgHostagePos 
new g_msgHostageK 
new tmpTeam 
new tmpID 
new g_MaxPlayers 
new bool:g_BombPlanted 
new RADAR_CVAR 
new RADAR_FQC_CVAR 

public plugin_init() 
{ 
   RADAR_CVAR = register_cvar("bomb_site_radar", "1") 
   RADAR_FQC_CVAR = register_cvar("bomb_site_radar_fqc", "5") 
} 

public plugin_cfg() 
{ 
   new entity = -1, Float:tmpOrigin[3] 

   // BOMB_TARGET_TYPE1 
   while ((entity = find_ent_by_class(entity, BOMB_TARGET_TYPE1)) && g_EntitySum < MAX_BOMBSITE) 
   { 
      get_brush_entity_origin(entity, tmpOrigin) 
      FVecIVec(tmpOrigin, BombSiteOrigin[g_EntitySum]) 

      if (!is_nearby_other(BombSiteOrigin[g_EntitySum])) 
         g_EntitySum++ 
   } 

   // BOMB_TARGET_TYPE2 
   entity = -1 
   while ((entity = find_ent_by_class(entity, BOMB_TARGET_TYPE2)) && g_EntitySum < MAX_BOMBSITE) 
   { 
      entity_get_vector(entity,EV_VEC_origin,tmpOrigin) 
      FVecIVec(tmpOrigin, BombSiteOrigin[g_EntitySum]) 

      if (!is_nearby_other(BombSiteOrigin[g_EntitySum])) 
         g_EntitySum++ 
   } 

   new pluginName[32] 
   if (g_EntitySum>0 && get_pcvar_num(RADAR_CVAR)) 
   { 
      formatex(pluginName,31,"%s-ON",PLUGIN) 
      register_plugin(pluginName,VERSION,AUTHOR) 
      register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") 

      g_msgHostagePos = get_user_msgid("HostagePos") 
      g_msgHostageK = get_user_msgid("HostageK") 
      g_MaxPlayers = get_maxplayers() 

      set_task(get_pcvar_float(RADAR_FQC_CVAR),"doTask",_,_,_,"b") 
   } 
   else 
   {  // stop plugin when no bomesite was found 
      formatex(pluginName,31,"%s-OFF",PLUGIN) 
      register_plugin(pluginName,VERSION,AUTHOR) 
      pause("ad") 
   } 
} 

// ignore some close entity 
bool:is_nearby_other(newOrigin[3]) 
{ 
   if (g_EntitySum) 
   { 
      for (new i=0;i<g_EntitySum;i++) 
      { 
         if (get_distance(BombSiteOrigin[i],newOrigin)<500 
             && abs(BombSiteOrigin[i][2]-newOrigin[2])<100) 
            return true 
      } 
   } 

   return false 
} 

public event_new_round(){ 
   g_BombPlanted = false 
} 

public bomb_planted(planter){ 
   g_BombPlanted = true // stop show on T when bomb has been planted 
} 

public doTask() 
{ 
   for (tmpID=1;tmpID<=g_MaxPlayers;tmpID++) 
   { 
      if (is_user_alive(tmpID)) 
      { 
         tmpTeam = get_user_team(tmpID) 
         if ( tmpTeam==2 || (tmpTeam==1 && !g_BombPlanted) ) 
            pos_ShowOnRadar(tmpID) 
      } 
   } 
} 

pos_ShowOnRadar(id) 
{ 
   for ( new i=0;i<g_EntitySum;i++) 
   {  
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostagePos, {0,0,0}, id) 
      write_byte(id) 
      write_byte(i+20) 
      write_coord(BombSiteOrigin[i][0]) 
      write_coord(BombSiteOrigin[i][1]) 
      write_coord(BombSiteOrigin[i][2]) 
      message_end() 

      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageK, {0,0,0}, id) 
      write_byte(i+20) 
      message_end() 
   } 
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych