Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją klasy Morderca


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shotgunek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 21.05.2013 16:59

Witam. Mam prośbę, abyście przerobili tę klasę, ponieważ ma jakiś błąd i nie chce się kompilować w kompilatorze.

Oto te błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_morderca.sma(62) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
codclass_morderca.sma(194) : error 017: undefined symbol "ma_perk"
codclass_morderca.sma(194) : warning 215: expression has no effect
codclass_morderca.sma(194) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_morderca.sma(194) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_morderca.sma(194) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Załączone pliki


Użytkownik Shotgunek edytował ten post 21.05.2013 17:04


#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 21.05.2013 17:16

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33], ma_perk[33];

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Morderca";
new const opis[] = "mp5+35 dmg z niej,AWP, 2 podskoki,2 rakiety,wszystkie granaty";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Morderca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
    return 0;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {
        poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
        ilosc_rakiet_gracza[id]--;

        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
        new Ent = create_entity("info_target");
    
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
        entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    
        vAngle[0] *= -1.0;
    
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    

    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}    

public ResetHUD(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
    }
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}
 


#3 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 21.05.2013 18:25

@up. jak wezmie ten twój kod to klasa nie będzie działać poprawnie czyli nie będzie dmg z mp5.

Załączone pliki


Użytkownik Turok19 edytował ten post 21.05.2013 18:27

  • +
  • -
  • 0

#4 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 27.05.2013 21:06

@up. jak wezmie ten twój kod to klasa nie będzie działać poprawnie czyli nie będzie dmg z mp5.

czemu nie?. Przecież poprawne jest to: ....

 


    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 0

#5 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 28.05.2013 16:15

dlatego iż tam zmienia ma_klase[id] a ma_perk[id] gdzie sie zmienia? 194 linijka
  • +
  • -
  • 0

#6 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 29.05.2013 14:05

dlatego iż tam zmienia ma_klase[id] a ma_perk[id] gdzie sie zmienia?

194 linijka

racja nie zauważyłem tego xD :)


if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED;


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych