Czy istnieje taki plugin ze gdy jest poczatek rundy , to odpowiednio dla terro i ct sa odtwarzane dzwieki w mp3? tzn np terro ma search and destroy capture the objecitve a ct ma search and destroy defend the objective? cos z coda?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dzwieki na poczatku rozgrywki
Temat rozp.
jSq
, 20.05.2013 14:46
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.05.2013 14:46
#2
Napisano 20.05.2013 14:53
Zdaje mi się że był, lecz popatrz sobie w kod RoundSound, wystarczy zmienić event końca rundy na początek, ot cała filozofia
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 20.05.2013 15:04
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("muzyka", 2, "1=Round_Start") } public plugin_precache(){ precache_sound("misc/ct.mp3"); precache_sound("misc/tt.mp3"); } public muzyka(id){ if(is_user_connected(id)){ if(get_user_team(id) == 1){ client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/tt.mp3") } else if(get_user_team(id) == 2){ client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/ct.mp3") } } }
Użytkownik Pan Marian edytował ten post 20.05.2013 15:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych