Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą replikant

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NeO :)

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Igor Mateńko
  • Lokalizacja:Craców
Offline

Napisano 20.05.2013 15:01

Zrobił by mi ktoś, aby klasa replikant była Premium ? np na ADMIN_LEVEL_H ?

Ok rozwiązałem problem ale jak zrobić aby miał 3 repliki ???? cod
#include 
    #include 
    #include 
    #include 
    #include 
     
    new const nazwa[] = "Replikant";
    new const opis[] = "Moze postawic swoja replike, ktora odbijaj obrazenia Hp, repliki wynosi 100";
    new const bronie = 1< entity_get_float(this, EV_FL_health))
    {
    if(!bez_obrazen)
    {
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
     
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
    new pid = entlist[i];
     
    if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
    continue;
    cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
    }
    }
     
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    }
     
    return HAM_IGNORED;
    }
     
    public Spawn(id)
    ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
     
    public NowaRunda()
    remove_entity_name("Kukla")

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 20.05.2013 17:21

Cvarami ustawiasz ilość replik oraz ich hp

 

ilosc_replik 4
hp_replik 200

Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych