Siemka. Dzisiaj mam do Was pytanko: jak sprawdzić czy gracz skoczył, a jeżeli skoczył wykonało się: jumper[id]++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic czy gracz skacze
Started By
Na 5tyk
, 18.05.2013 09:54
Best Answer speedkill , 18.05.2013 10:05
register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount");
public JumpCount(id, uc_handle){ static g_Button, g_Flags; g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); g_Flags = pev(id, pev_flags); if(g_Button & IN_JUMP){ if(g_Flags & FL_ONGROUND){ } } }Go to the full post
2 replies to this topic
#1
Posted 18.05.2013 09:54
#2
Posted 18.05.2013 10:05 Best Answer
register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount");
public JumpCount(id, uc_handle){ static g_Button, g_Flags; g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); g_Flags = pev(id, pev_flags); if(g_Button & IN_JUMP){ if(g_Flags & FL_ONGROUND){ } } }
If you can dream it, you can do it.
#3
Posted 18.05.2013 12:15
if(g_Flags & FL_ONGROUND){
Czy nie powinno być:
if(!(g_Flags & FL_ONGROUND)){?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users