Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic czy gracz skacze


Najlepsza odpowiedź speedkill, 18.05.2013 10:05

register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount");
public JumpCount(id, uc_handle){
	static g_Button,
		g_Flags;
	
	g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	g_Flags = pev(id, pev_flags);
	
	if(g_Button & IN_JUMP){
		if(g_Flags & FL_ONGROUND){
			
		}
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 18.05.2013 09:54

Siemka. Dzisiaj mam do Was pytanko: jak sprawdzić czy gracz skoczył, a jeżeli skoczył wykonało się: jumper[id]++


  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 18.05.2013 10:05   Najlepsza odpowiedź

register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount");
public JumpCount(id, uc_handle){
	static g_Button,
		g_Flags;
	
	g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	g_Flags = pev(id, pev_flags);
	
	if(g_Button & IN_JUMP){
		if(g_Flags & FL_ONGROUND){
			
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.05.2013 12:15


if(g_Flags & FL_ONGROUND){

Czy nie powinno być:

if(!(g_Flags & FL_ONGROUND)){
?


sebul (18.05.2013 12:17):
Nie, bo nie będzie wykrywać momentu początku skoku, tylko jak już ktoś będzie w powietrzu, do tego nie ma sprawdzania starego przycisku, więc gdyby zrobić tak jak napisałeś, warunek wykonywał by się bardzo dużo razy, gdyby ktoś trzymał ciągle spację.

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych