Siemka. Dzisiaj mam do Was pytanko: jak sprawdzić czy gracz skoczył, a jeżeli skoczył wykonało się: jumper[id]++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic czy gracz skacze
Temat rozp. Na 5tyk, 18.05.2013 09:54
Najlepsza odpowiedź speedkill, 18.05.2013 10:05
register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount");
public JumpCount(id, uc_handle){ static g_Button, g_Flags; g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); g_Flags = pev(id, pev_flags); if(g_Button & IN_JUMP){ if(g_Flags & FL_ONGROUND){ } } }Przejdź do postu
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.05.2013 09:54
#2
Napisano 18.05.2013 10:05 Najlepsza odpowiedź
register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount");
public JumpCount(id, uc_handle){ static g_Button, g_Flags; g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); g_Flags = pev(id, pev_flags); if(g_Button & IN_JUMP){ if(g_Flags & FL_ONGROUND){ } } }
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 18.05.2013 12:15
if(g_Flags & FL_ONGROUND){
Czy nie powinno być:
if(!(g_Flags & FL_ONGROUND)){?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych