Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zamienianie graczy w TT


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 4M4ToR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Świnoujście
Offline

Napisano 17.05.2013 15:17

Chodzi mi o to aby pod koniec każdej rundy zamienialo graczy w TT np. są 2 gracze , 1 w TT i 1 w CT. i jak TT zginie to tego w CT automatycznie zamienia do TT , a tamtego do CT.


  • +
  • -
  • 0

#2 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.05.2013 15:43

Nie wiem czy o to dokładnie chodziło
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new maxPlayers;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Zamiana", "1.0", "FD_GODPL");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
	maxPlayers = get_maxplayers();
}

public RoundEnd()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_connected(i))
return;

if(!get_user_team(i) || get_user_team(i) == 3)
return;

switch(get_user_team(i))
{
case 1: cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT)
case 2: cs_set_user_team(i, CS_TEAM_T);
}
}
}

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych