Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem wynik


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Papaj!

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.05.2013 14:55

Siema mam problem z pluginem wynik w say i hud. Gdyz on liczy wygrane rudny itp karzdy chyba wie oco chodzi.Przejdzmy do rzeczy.Mam oto taki z nim problem gdy sie rozegra np. 3 rundy i te 3 rndy np. wygraja terro to i tak na say i hud pokazuje remis 0:0. Pomożecie ?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Wynik"
  6. #define VERSION "1.1"
  7. #define AUTHOR "MaKeL"
  8.  
  9. new CT = 0
  10. new TT = 0
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
  15.     register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_TextMsg")
  16. }
  17. public Nowa_Runda()
  18. {
  19.     set_hudmessage(212, 255, 85, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0)
  20.     if(CT == TT)
  21.     {
  22.         ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT)
  23.         show_hudmessage(0, "Remis !^n [CT] %d - %d [TT]",CT,TT)
  24.     }
  25.     if(CT > TT)
  26.     {
  27.         ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT)
  28.         show_hudmessage(0, "Terrorysci dostaja po d*pie!^n [CT] %d - %d [TT]",CT,TT)
  29.     }
  30.     if(CT < TT)
  31.     {
  32.         ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT)
  33.         show_hudmessage(0, "Antyterrorysci dostaja po d*pie!^n [CT] %d - %d [TT]",CT,TT)
  34.     }
  35. }
  36. public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity) {
  37.     static message[32]
  38.     get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
  39.     
  40.     if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
  41.     {
  42.         TT = 0;CT = 0
  43.     }
  44.     else if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
  45.         TT++
  46.     else if(equal(message, "#CTs_Win"))
  47.         CT++
  48. }

 

 



#2 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.05.2013 17:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"

new CT = 0
new TT = 0

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
    register_event("SendAudio", "WygranaT" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
    register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
    register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
}

public Nowa_Runda()
{
    set_hudmessage(212, 255, 85, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0)
    if(CT == TT)
    {
        ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT)
        show_hudmessage(0, "Remis !^n [CT] %d - %d [TT]",CT,TT)
    }
    else if(CT > TT)
    {
        ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT)
        show_hudmessage(0, "Terrorysci dostaja po d*pie!^n [CT] %d - %d [TT]",CT,TT)
    }
    else
    {
        ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT)
        show_hudmessage(0, "Antyterrorysci dostaja po d*pie!^n [CT] %d - %d [TT]",CT,TT)
    }
}

public Restart()
{
    wygrana(0);
}

public WygranaT()
{
    wygrana(1);
}

public WygranaCT()
{
    wygrana(2);
}

public wygrana(const id_team)
{
    switch(id_team)
    {
        case 0:
        {
            TT = 0;
            CT = 0;
        }
        case 1: ++TT;
        case 2: ++CT;
    }
}

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 Papaj!

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.05.2013 20:59

dzięki dziala a moglbys jeszcze mi przerobic aby te napisy byly wiesze?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych