Witam, mam problem z zapytaniem ponieważ zrobiłem tak:
public client_connect(id) { if(SqlConnected) { new Data[1] Data[0] = id new qCommand[512], sid[32], name[33]; get_user_authid(id, sid, charsmax(sid)) get_user_name(id, name, charsmax(name)); format(qCommand, sizeof qCommand-1, "SELECT * FROM `amx_jailbansct` WHERE `nick_gracza` = '%s', WHERE `authid` = '%s'", name, sid) SQL_ThreadQuery(SQL_TUPLE, "CheckHandler", qCommand, Data, 1) } else lacz_sql(); } public CheckHandler(FailState, Handle:Query, Error[], Errorcode, Data[], DataSize) { new id = Data[0] if(Errorcode) { log_amx("Blad w zapytaniu %s [CheckData]", Error) return PLUGIN_CONTINUE; } if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED) { log_amx("Nie mozna podlaczyc sie do bazy danych.") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) { log_amx("Zapytanie anulowane [CheckData]") return PLUGIN_CONTINUE; } if(!SQL_MoreResults(Query)) { blokada[id] = false; } else { blokada[id] = true; } return PLUGIN_CONTINUE }
I powinno to tak działać, że jeżeli gracz jest wpisany w bazie to daje mu zmienną blokada[id] = true; Ale coś nie działa
Kolega mi pomagał z tym, ale on nie wie czemu tak się dzieje