Chcę się dowiedzieć jak zrobić "pole tekstowe" do wprowadzania danych. Ma to być tak, wpisuje komende i wyświetla się w prawym górnym rogu "pole tekstowe" jak przy pisaniu "custom kick reason" w reason kickerze, czy też przy zwykłym say'u. No oczywiście jakaś zmienna która to przechowa żebym mógł to wykorzystać dalej. Z góry dzięki Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Wprowadzanie danych po wpisaniu komendy
Best Answer Kot-CSHH , 22.07.2013 20:20
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("say_team /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana"); } public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
Chyba o takie coś ci chodziło
Go to the full post#2
Posted 09.05.2013 00:51
wykonujesz u gracza komendę: messagemode komenda, gdzie do komendy trafi wpisany tekst jako parametr.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#3
Posted 09.05.2013 09:11
Mniej więcej wiem o co chodzi, ale nie do końca. Proszę, napisz mi przykład
#4
Posted 09.05.2013 11:15
plugin_init:
register_clcmd("komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana");
public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#5
Posted 22.07.2013 17:06
@ODKOPUJĘ
Nie działa, coś pokręciłeś. Napisałem tak:
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana"); } public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
#6 Gość_21977_*
Posted 22.07.2013 20:12
Podany Ci kod jest prawidłowy. Mogę jedynie podejrzewać, że to Ty coś pokręciłeś na podstawie rejestrowania komendy, rozpoczynającej się slashem.
Najczęściej komendy ze slashem rejestruje się na sayu, przypuszczam więc, że pomimo nie podania "say " przed komendą, wpisujesz "/komenda" na sayu, nie otrzymując, słusznie, oczekiwanego rezultatu.
Standardowe "y" (say) bądź "u" (say_team) także jest niczym innym, jak messagemode, wbudowanym w silnik gry, dlatego komendy na sayu wymagają rejestrowania z prefixem "say " lub "say_team ".
#7
Posted 22.07.2013 20:20 Best Answer
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("say_team /komenda", "cmdKomenda"); register_clcmd("dana", "cmdDana"); } public cmdKomenda(id) { client_cmd(id, "messagemode dana"); } public cmdDana(id) { new dana[64] read_args(dana, charsmax(dana)); client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana); }
Chyba o takie coś ci chodziło
#8
Posted 23.07.2013 22:40
hahaha, nie zobaczyłem, że gośc zjadł "say"...
Benio ja to wszystko wiem po prostu nie spostrzegłem. Zdarza się
Dzięki wszyskim za pomoc. Pozdrawiam
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users