Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DiabloMod

Zwiekszanie Lvlu Gildi

diablomod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Gagarin_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 06.05.2013 12:35

Witam posiadam diablo mod stachu chcialbym zwiekszyc lvl glidi bo jest max 10 lvli gildia mzoe miec jak powiekszyc lvl gildi na wiecej ? i czy po powiekszeniu normalnie staty gidli rosna tez +40/60/80/100 hp ???
  • +
  • -
  • 0

#2 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.05.2013 17:48

Raczej musisz sobie ustawić na jakim lvl daje ci jakie bonusy 

 

Znajdź 

public gildia_skill

i w tym public'u masz

public gildia_skill(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
	case 0:{
		g_hp[id]+=20 /// A tutaj staty
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 1:{
		g_dmg[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 2:{
		g_def[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 3:{
		g_spid[id]+=35
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 4:{
		g_drop[id]+=1
		g_pkt[id]-=2
		g_kam[id]-=250
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 5:{
		g_kam[id]-=0
		g_pkt[id]+=g_def[id]+g_dmg[id]+g_hp[id]/20+g_spid[id]/35
		g_def[id]=0
		g_dmg[id]=0
		g_spid[id]=0
		g_hp[id]=0
		ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Masz %i pkt.",nazwa_gildi[id],g_pkt[id])
		zapis_gildia(id,0)
	}
}
rozdaj_skill(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////wspolny exp///////////////
public daj_gildi_exp(id,exp)
{
switch(gildia_lvl[id])
{
	case 1: exp /=10                 // ustawiasz lvl gildi + new const GildiaXP
		case 2: exp /=9
		case 3: exp /=8
		case 4: exp /=7
		case 5: exp /=6
		case 6: exp /=5
		case 7: exp /=4
		case 8: exp /=3
		case 9: exp /=2
	}
if(g_drop[id]) exp*=2

for(new i=0; i<=32; i++)
{
	if(!is_user_connected(i))
		continue;
	if(!is_user_alive(i))
		continue;
	if(id==i)
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],"Brak"))
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],""))
		continue;
	if(!equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[i]))
		continue;
	
	if(exp<2)
		continue;
	
	Give_Xp(i,exp)
	
	ColorChat(i,GREEN,"+%i xp",exp)
}
}

Tutaj przestawiasz sobie all

 

btw to nie wiesz czy ten kod co podałem jest odpowiedni lecz taki widniał :)

 


  • +
  • -
  • 0

#3 _Gagarin_

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 07.05.2013 11:05

super ale i tak nie wiem o co tu chodzi :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2013 14:48

To po co wql otwierasz serwery ? :D

new const GildiaXP[11] = {
0,35000,85000,160000,290000,490000,620000,890000,1300000,1800000,99999999
}   // Zmieniasz sobie lvl gildii 

A tutaj 

switch(item){
	case 0:{
		g_hp[id]+=20 /// A tutaj staty
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)

Prawdopodobnie dodaje ci + 20 HP na każdym lvl'u (mogę się mylić ale jeśli masz testowy serwer możesz testować sobie jeśli nie to zrób hlds )


  • +
  • -
  • 0

#5 _Gagarin_

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 07.05.2013 15:47

no i jak ma wygladac to 2 ? staty
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych