Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wingi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mlis82

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 06.06.2009 22:06

Mam pytanie, u nas na serwie są takie 2,3 osoby, które non stop na ninji mają wingi, fireshield, tak ja by sobie wybierały te itemy, a nie żeby była to sprawa losowa. Praktycznie na każdej mapce mają wingi lub fireshielda przez całą mapę. Dziwi mnie to trochę, bo to są tak jak mówię 2, 3 osoby. Czy jest jakiś bug, lub istnieje jakiś program który by zwiększał szanse na zdobycie tych określonych przedmiotów?... O przypadku, czy też o "szczęściu do itemów" nie ma mowy, to jest nie możliwe żeby ciągle mieć wingi, a oni mają. No ale cóż za nic przecież banować ich nie zbanujemy. Dlatego pytam...

I jeszcze jedna rzecz, czy da się zmniejszyć prawdopodobieństwo dostania dobrych itemów? żeby ustawić to priorytetowo, że słabe wypadają częściej, a mocne rzadziej, a nie tak jak teraz, z takim samym prawdopodobieństwem. (może zły dział wybrałem na ten temat, sorki:))

Z góry dzięki za pomoc

--
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 SCHOKO

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 24.06.2009 16:53

ja rownierz proszę o odpowiedz na to pytanie
mam adma na serwerze dzieje sie tak jak zostało opisane u gory

non stop tak robia z tymi wingami
  • +
  • -
  • 0

#3 mlis82

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 27.06.2009 14:18

sorry za spam ale odpowiedź w tym temacie jest dla mnie bardzo ważna, wystarczy jakakolwiek sensowna.
  • +
  • -
  • 0

#4 DB

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:230
Offline

Napisano 27.06.2009 14:26

Wszystkie itemy mają standardowo taką samą szansę na "wylosownaie", to że ktoś "poluje" na dany item jest normalne - wyrzuca za każdym fragiem item aż trafi na to co chce.

Da się zmniejszyć prawdopodobieństwo. Na moim serwerze dodaliśmy dodatkowe losowanie w przypadku archów i smalli. Tzn. jeśli wypadną smalle lub archy to plugin losuje jeszcze raz czy je zostawić czy losować item od nowa. Zakresem liczb w drugim losowaniu możesz dowolnie sobie modyfikować prawdopodobnieństwo otrzymania danego itemu
  • +
  • -
  • 0

#5 mlis82

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 27.06.2009 16:21

dzięki, punkt dla Ciebie.
A powiedz mi jeszcze jedno : jak to zrobiliście, można gdzieś pobrać odpowiednią modyfikację?
a i czy to polepszyło grę?
  • +
  • -
  • 0

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 27.06.2009 19:17

no np.
szukasz w kodzie
case 30:
		{
			player_item_name[id] = "Fireshield"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_fireshield[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Chroni od natychmiastowego zabicia HE i orbami. Wcisnij e zeby go uzyc",player_item_name[id],player_b_fireshield[id])	
		}
i zamieniasz na cos takego:
		case 30:
		{
			new losuj = Random(0,1);
			if(losuj){
				player_item_name[id] = "Fireshield"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_fireshield[id] = 1
				show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Chroni od natychmiastowego zabicia HE i orbami. Wcisnij e zeby go uzyc",player_item_name[id],player_b_fireshield[id])	
			} else {
				player_item_name[id] = "Invisibility Rope"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_inv[id] = random_num(150,200)
				show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],255-player_b_inv[id])	
			}
		}
szansa na wylosowanie fireshielda zmniejsza sie 2-u krotnie :>

[ Dodano: 27-06-2009, 20:17 ]
oczywiscie to tylko przyklad :)
  • +
  • -
  • 0

#7 mlis82

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 27.06.2009 19:41

dzięki za odpowiedź, było to dla mnie bardzo ważne, punkt dla Ciebie

--
pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych