Witam.
Mam tabelę o nazwie guns która zawiera nazwy broni i teraz moje pytanie brzmi jak pobrać tylko jedną z broni zapisanych w tablicy.
Z góry dzięki
Tutaj ta tablica:
new const guns[] = {
"CSW_AWP",
"CSW_M4A1",
"CSW_AK47"
};
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź GT Team , 03.05.2013 10:55
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new Bronie[] = { CSW_AK47, CSW_AUG, CSW_AWP, CSW_DEAGLE } new Nazwa[][] = { "Ak47", "Bulplup", "AWP", "Deagle" } new WeaponStruct[][] = { "weapon_ak47", "weapon_aug", "weapon_awp", "weapon_deagle" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /losuj", "losuj") } public losuj(id) { new losowa = random_num(0, sizeof Bronie - 1) losowa = random_num(0, sizeof Bronie - 1) new bron = Bronie[losowa] give_item(id, WeaponStruct[losowa]); cs_set_user_bpammo(id, bron, 250) client_print(id, 3,"ID broni: %d | Nazwa: %s | Ammo: 250 | Losowa: %d", bron, Nazwa[losowa], losowa) }0 błędów. sprawdź. Przejdź do postu
Napisano 02.05.2013 23:54
guns[random(3)]
PS
Do tej tablicy potrzebujesz dwóch wymiarów.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 02.05.2013 23:58
guns[random(sizeof(guns))]
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 03.05.2013 09:12
new const guns[] = { CSW_AWP, CSW_M4A1, CSW_AK47 }
client_print(0, 3,"Losowa wartosc: %d", guns[random(sizeof(guns))]
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 09:58
bron = Bronie[random( sizeof Bronie )]
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 10:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new Bronie[] = { CSW_AK47, CSW_AUG, CSW_AWP, CSW_DEAGLE } new Nazwa[][] = { "Ak47", "Bulplup", "AWP", "Deagle" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /losuj", "losuj") } public losuj(id) { new losowa = random_num(0, sizeof Bronie - 1) client_print(id, 3, "Wylosowana bron to: %s", Nazwa[losowa]) if(get_user_weapon(id) == Bronie[losowa]) client_print(id, 3, "Trzymasz wylosowana bron!") else client_print(id, 3, "Nie trzymasz wylosowanej broni") }Masz tu na przykladzie
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 10:17
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 10:29
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 10:35
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 10:47
Nadal to samo -.-
Error: Must be assigned to an array on line 101
Wygląda to tak:
losowa = random_num(0, sizeof Bronie - 1)
bron = Bronie[losowa]
get_weaponname(bron, weaponname, 21);give_item(i, weaponname);
cs_set_user_bpammo(i, bron, 250)
Podmieniając bron na Bronie[losowa] w cs_set_user_bpammo wywala błąd...
Napisano 03.05.2013 10:55 Najlepsza odpowiedź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new Bronie[] = { CSW_AK47, CSW_AUG, CSW_AWP, CSW_DEAGLE } new Nazwa[][] = { "Ak47", "Bulplup", "AWP", "Deagle" } new WeaponStruct[][] = { "weapon_ak47", "weapon_aug", "weapon_awp", "weapon_deagle" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /losuj", "losuj") } public losuj(id) { new losowa = random_num(0, sizeof Bronie - 1) losowa = random_num(0, sizeof Bronie - 1) new bron = Bronie[losowa] give_item(id, WeaponStruct[losowa]); cs_set_user_bpammo(id, bron, 250) client_print(id, 3,"ID broni: %d | Nazwa: %s | Ammo: 250 | Losowa: %d", bron, Nazwa[losowa], losowa) }0 błędów. sprawdź.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 11:18
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 03.05.2013 11:22
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych