Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Problem z Damage [SurfExpmod]

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 02.05.2013 00:41

Cześć.

Mam problem z Damage broni.

Przerobiłem surfxpmod by adrivaba gdzie znajdowały się tylko 5 broni czy 4,

a teraz zrobiłem że jest ich 48 i mam problem z damage.

Gdy strzelam do bota to i tak normalnie bierze.

AMX mam zainstalowane na botach, czy to robi że to jest na botach??

Czy mam coś mam źle wpisane w .sma

Naprawdę, proszę o pomoc...


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#2 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 02.05.2013 22:23

Na botach to nie działa, musiałbyś na normalnych graczach, a jeszcze jak możesz to podaj kod, chodzi mi o tą końcówkę, gdzie są bronie z DMG.


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 03.05.2013 07:17

ok



if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5)
{
SetHamParamFloat(255, damage * 1.9)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 7)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 3.9)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 10)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 1.2)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 12)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 4.4)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 15)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 4.7)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 18)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 8.4)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 20)
{
SetHamParamFloat(6, damage * 18.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 25)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 15.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 30)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 22.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 40)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 25.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 50)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 120.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 55)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 80.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 60)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 74.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 70)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 28.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 75)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 33.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 55)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 72.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 57)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 90.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 59)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 30.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 62)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 36.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 65)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 40.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 68)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 72.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 72)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 24.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 75)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 22.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 78)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 32.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 82)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 35.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 85)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 150.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 87)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 100.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 89)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 92.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >=92)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 48.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 95)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 53.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 98)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 87.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_HEGRENADE && PLEVEL[ attacker ] >= 100)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 120.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18 && PLEVEL[ attacker ] >= 103)
{
SetHamParamFloat(4, damage *43.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && PLEVEL[ attacker ] >= 105)
{
SetHamParamFloat(4, damage *45.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE && PLEVEL[ attacker ] >= 108)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 48.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && PLEVEL[ attacker ] >= 112)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 84.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && PLEVEL[ attacker ] >= 115)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 46.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P90 && PLEVEL[ attacker ] >= 120)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 43.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS && PLEVEL[ attacker ] >= 125)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 61.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 130)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 63.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && PLEVEL[ attacker ] >= 140)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 160.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_XM1014 && PLEVEL[ attacker ] >= 145)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 120.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M3 && PLEVEL[ attacker ] >= 150)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 114.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 160)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 67.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 165)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 70.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 117)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 92.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && PLEVEL[ attacker ] >= 147)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 63.0)
return HAM_HANDLED
}
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && PLEVEL[ attacker ] >= 180)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 90.0)
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED 


}

 


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#4 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 03.05.2013 09:55

Huh, aż takie DMG dajesz? To na 1 strzał będą padać inni gracze. Dobra mniejsza z tym, też próbowałem z moim SurfXP modem na botach, i zauważyłem, że na nich to nie działa, jak chcesz testować, to lepiej zrobić lokalny serwer, albo serwer Lan, zaprosić kilku znajomych i przetestować. Bo tak jak już pisałem, to nie działa na botach.

 

Co do tego DMG, to ja mam UMP45 z dmg x5.0 i prawie po 200 w HS, więc radziłbym trochę zmniejszyć, trochę czyli dużo :D


Użytkownik CoKeZeRo edytował ten post 03.05.2013 09:56

  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 03.05.2013 10:24

właśnie teraz zmieniam bo myślałem zawsze że to jest dmg normalne + z nowym i w dodaniu razem tyle wychodzi

Zaraz ci dam nowe ok??

 



Aha i pytanie z dmg:

zrobić max do 30 dmg+??

 


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#6 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 03.05.2013 10:27

Szczerze mówiąc, jak dałbyś x10 z USP, to byś miał na 1-2 strzały zwykłych graczy, którzy mają 100hp. U mnie jest max do 4.5, chociaż mam 401LV, i jeszcze nikt nie osiągnął tej broni, ale ten kto ją zdobędzie, będzie niepokonany.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 03.05.2013 10:29

a to idzie w mnożeniu?? np. napisze 2.1 to mi dmg mnoży czy dodaje??


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#8 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 03.05.2013 10:33

To jest mnożenie, np z AK masz po 104 w HS, jak dasz x2 to będzie 208.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#9 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 03.05.2013 10:34

Aha a ja pisze 30 xD haha xD


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#10 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 03.05.2013 10:39

Mam nadzieje, że pomogłem.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#11 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 03.05.2013 12:48

Można zamknąć.

//close


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#12 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 03.05.2013 12:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych