Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Srebrne kulle przeróbka


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 30.04.2013 21:43

Witam czy jest ktoś wstanie przerobić mi ten plugin pod ten system?

 

http://amxx.pl/topic...em-ammo-packow/

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Extra Item : Magic Bullets"
#define VERSION "1.0.3"
#define AUTHOR "Fry! & SnoW"

#define LAST 0
#define FULL 1

new m_spriteTexture
new damage_factor
new fov_value, shake_value
new has_sbullets[33], last_bullet[33]

new g_item_name1[] = "Silver Bullets"
new g_itemid_silverb, g_silver_bullets_cost

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("zp_extra_magic_bullets",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
	
	fov_value = get_user_msgid("SetFOV")
	shake_value = get_user_msgid ("ScreenShake")
	
	/* Silver Bullets */
	damage_factor = register_cvar("zp_silver_bullets_damage_factor", "1.5")
	g_silver_bullets_cost = register_cvar("zp_silver_bullets_cost", "13")
	g_itemid_silverb = zp_register_extra_item(g_item_name1, get_pcvar_num(g_silver_bullets_cost), ZP_TEAM_HUMAN)
	
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink")
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)		
}

public plugin_precache()
{
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
}

public PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED
	new weapon, clip, ammo 
	weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
	if(~pev(id, pev_button) & IN_ATTACK || weapon == 13 || clip == 0 || clip == last_bullet[id])
		return FMRES_IGNORED 
	last_bullet[id] = clip			
	if(has_sbullets[id])
		bullet_effect(id, 0)
	return FMRES_IGNORED
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
	if(itemid == g_itemid_silverb)
	{
		new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(player);
		new price = get_pcvar_num(g_silver_bullets_cost);
		if(ammo_packs > price)
		{
			zp_set_user_ammo_packs(player, ammo_packs - price)
			has_sbullets[player] = 1
			client_print(player, print_chat, "[ZP] You just bought Silver Bullets. Just reload and go!")
		}
		else
			client_print(player, print_chat, "[ZP] You don't have enough ammo packs to buy Silver Bullets.");
	}
}

public Damage(id, inflictor, attacker, Float:damage, Damage_d)
{
	if(~Damage_d & DMG_BULLET)
	if(0 < attacker < 33 && has_sbullets[attacker])
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(damage_factor))
		fov_shake(id)
	}	
	return HAM_HANDLED
}

public Spawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		has_sbullets[id] = 0
	return HAM_HANDLED
}

public bullet_effect(id, num)
{
	new k_origin[3] 
	new v_origin[3]
	get_user_origin(id,k_origin, 1)
	get_user_origin(id,v_origin, 4)
	message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,{0,0,0}, id)
	write_byte(0)
	write_coord(k_origin[0])
	write_coord(k_origin[1])
	write_coord(k_origin[2]) 	//origins ->
	write_coord(v_origin[0]) 
	write_coord(v_origin[1])
	write_coord(v_origin[2]) 	//origins <-
	write_short( m_spriteTexture )
	write_byte(1)	 		// framestart 
	write_byte(1)		 	// framerate 
	write_byte(1) 			// life in 0.1's 
	write_byte(5) 			// width 
	write_byte(0)  			// noise 
	write_byte(255)   		// r, g, b 
	write_byte(255)   		// r, g, b 
	write_byte(255)   		// r, g, b 
	write_byte(100)   		// brightness 
	write_byte(0)    		// speed
	message_end() 
} 

public fov_shake(id)
{
	message_begin(MSG_ONE, fov_value, {0,0,0}, id)
	write_byte(fov_value + 4)
	message_end()
	message_begin( MSG_ONE, shake_value, { 0, 0, 0 }, id)
	write_short(1<<14)
	write_short(1<<12)
	write_short(1<<14)
	message_end()
	set_task(0.4, "un_fov", id)
}

public un_fov(id)
{
	message_begin(MSG_ONE, fov_value, {0,0,0}, id)
	write_byte(fov_value)
	message_end()
}


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 03.05.2013 11:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Scripting AMXX > Pluginy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych