Witam wszystkich serdecznie!
Dzisiaj modyfikowałem swój silnik pokemoda, lecz "kołaczy" mnie jedna opcja. Otóż patrząc na strukturę samego PokeMod'a, wprowadza on w jakimś tam stopniu Odczyt obrażeń, które zadaliśmy "skilem" pokemona.
Moje pytanie jest następujące :
1. Jakich DOKŁADNIE argumentów używa ta funkcja:
Poke_Damage
Patrząc na dokładną definicję w pokemod.inc , widzimy:
//Obrażenia zadane ostatniemu przeciwnikowi native Poke_Damage(victim, attacker, damage, Attack[], POKE_TYPE:attack_type=MAX_TYPES, POKE_TYPE:victim_type=MAX_TYPES, PM_STATUS:status=MAX_STATUS, status_mult=1); //Całkowite obrażenia zadane w rundzie native Poke_AoE_Damage(attacker, Float:origin[3], radius, maxdamage, Attack[], AOE_FLAGS:aoe_flags=AOE_NORMAL, POKE_TYPE:attack_type=MAX_TYPES, POKE_TYPE:victim_type=MAX_TYPES, PM_STATUS:status=MAX_STATUS, status_mult=1); //Nie mam pojęcia czym różni się od @Up native Poke_Line_Damage(attacker, Float:start[3], Float:end[3], radius, maxdamage, Attack[], POKE_TYPE:attack_type=MAX_TYPES, POKE_TYPE:victim_type=MAX_TYPES, PM_STATUS:status=MAX_STATUS, status_mult=1);
Teraz tak. zagłębiając się w użycie w przykładowym pluginie.
public DeathMsg() { new kid = read_data(1) new vid = read_data(2) /* new damage = ? obrażenia zadane przez gracza? czy co :D */ new wyswietl = Poke_Damage(kid,vid, "damage" ...) // Moje pytanie brzmi .. Co dokładnie oznacza funkcja damage? czym ona dokładnie jest oraz jakie są inne zmienne przy tej funkcji .. // Powiedzmy że chcę to wyświetlić w HUD'ie set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4) show_hudmessage(0,"%s zadal %s obrazen!", kid, wyswietl) }
Proszę o "rozwianie" moich pytań.
Pozdrawiam
OnlyOne