Witam, w tym poradniku przedstawie jak w pluginie Surf XP można dodać nowe bronie, większe DMG z nich itp.
Oryginalny plugin można pobrać stąd: http://amxx.pl/topic...98-surf-xp-mod/
Zaczynamy:
1. Otwórzmy plik SMA i znajdźmy kod:
precache_model("models/customs/v_gknife.mdl") precache_model("models/customs/v_gdeagle.mdl") precache_model("models/customs/v_gelite.mdl") precache_model("models/customs/v_shegrenade.mdl")
Z tego można wyczytać, skąd mają zostać pobierane modele, np. złotego noża = v_gknife.mdl. Żeby to zmienić po prostu tworzymy nowy folder o wybranej przez nas nazwie, wrzucamy tam nasze modele i zamieniamy kod, ma to wyglądać tak:
precache_model("models/Nasz_folders/v_Nowy_model.mdl")
2. Szkamy takiego kodu:
if(Weapon_Id == CSW_KNIFE && PLEVEL[ id ] >= 5 ) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/customs/v_gknife.mdl") }
Z tego można wyczytać, jaką broń na jaki poziom, oraz z jakiego pliku ma czytać, zamieniamy to w ten sposób:
if(Weapon_Id == CSW_BROŃ && PLEVEL[ id ] >= LEVEL) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Nasz_folder/v_Nowy_model.mdl") }
3. Teraz ostatnia częśc poradnika, szukamy kodu:
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5) { SetHamParamFloat(4, damage * 1.5) return HAM_HANDLED
Stąd można wyczytać, jaką bronią, na jaki poziom, i o ile większe mamy obrażenia, zamieniamy w ten sposób:
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_BROŃ && PLEVEL[ attacker ] >= LEVEL) { SetHamParamFloat(4, damage * O ILE WIĘKSZE DMG) return HAM_HANDLED
Czyli, jeżeli chcielibyśmy zrobić M4A1 na np, 150 poziom, z 4x większymi obrażeniamy musimy zrobić tak:
precache_model("models/Nowemodele/v_NoweM4A1.mdl")
Dalej tak:
if(Weapon_Id == CSW_M4A1 && PLEVEL[ id ] >= 150 ) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Nowemodele/v_NoweM4A1.mdl") }
I na końcu:
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 150) { SetHamParamFloat(4, damage * 4.0) return HAM_HANDLED
Jest to mój pierwszy poradnik, mam najdzię, że się komuś przyda. Dziękuję za uwagę.