Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Surf XP dodawanie nowych broni

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 28.04.2013 15:24

Witam, w tym poradniku przedstawie jak w pluginie Surf XP można dodać nowe bronie, większe DMG z nich itp.

 

Oryginalny plugin można pobrać stąd: http://amxx.pl/topic...98-surf-xp-mod/

 

Zaczynamy:

 

1. Otwórzmy plik SMA i znajdźmy kod:

	precache_model("models/customs/v_gknife.mdl")
	precache_model("models/customs/v_gdeagle.mdl")
	precache_model("models/customs/v_gelite.mdl")
	precache_model("models/customs/v_shegrenade.mdl")

Z tego można wyczytać, skąd mają zostać pobierane modele, np. złotego noża = v_gknife.mdl. Żeby to zmienić po prostu tworzymy nowy folder o wybranej przez nas nazwie, wrzucamy tam nasze modele i zamieniamy kod, ma to wyglądać tak:

	precache_model("models/Nasz_folders/v_Nowy_model.mdl")

2. Szkamy takiego kodu:

	if(Weapon_Id == CSW_KNIFE && PLEVEL[ id ] >= 5 ) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/customs/v_gknife.mdl")
	}

Z tego można wyczytać, jaką broń  na jaki poziom, oraz z jakiego pliku ma czytać, zamieniamy to w ten sposób:

	if(Weapon_Id == CSW_BROŃ && PLEVEL[ id ] >= LEVEL) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Nasz_folder/v_Nowy_model.mdl")
	}

3. Teraz ostatnia częśc poradnika, szukamy kodu:

	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
		return HAM_HANDLED

Stąd można wyczytać, jaką bronią, na jaki poziom, i o ile większe mamy obrażenia, zamieniamy w ten sposób:

	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_BROŃ && PLEVEL[ attacker ] >= LEVEL)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * O ILE WIĘKSZE DMG)
		return HAM_HANDLED

Czyli, jeżeli chcielibyśmy zrobić M4A1 na np, 150 poziom, z 4x większymi obrażeniamy musimy zrobić tak:

	precache_model("models/Nowemodele/v_NoweM4A1.mdl")

Dalej tak:

	if(Weapon_Id == CSW_M4A1 && PLEVEL[ id ] >= 150 ) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Nowemodele/v_NoweM4A1.mdl")
	}

I na końcu:

	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && PLEVEL[ attacker ] >= 150)
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 4.0)
		return HAM_HANDLED

Jest to mój pierwszy poradnik, mam najdzię, że się komuś przyda. Dziękuję za uwagę.


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 DziobaKk

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 31.07.2013 15:13

Mi się przydało, ale nie wiem na pewno dobrze wszystko zrobiłem.

Gdybyś mógł to zajrzyj do mojego tematu w sprawie własnie błędów związanych z SurfXP. :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych