redirect_active 1 - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1 redirect_auto 1 -- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny -- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy -- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy -- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer -- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy -- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer -- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy domyślnie 0 (* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba) Zależności: Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer redirect_manual 1 -- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server -- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server -- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany -- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe) domyślnie 0 Zależności Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie redirect_follow 0 -- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer -- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste Dostępne ustawienia: Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port! Przykład: redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015" redirect_check_method 2 //- te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane. -- 0 = nie sprawdza innych serwerów -- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online) -- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę redirect_announce 60 - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów -- 0 = wyłącza ogłoszenie -- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie domyślnie 60 Zależności Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach redirect_announce_mode 3 // - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3 redirect_announce_alivepos_x -1,0 // - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0 redirect_announce_alivepos_y 0,01 // - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01 redirect_announce_deadpos_x -1,0 //- wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0 redirect_announce_deadpos_y 0,35 //- wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35 redirect_show 1 - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu. -- 1 = włącza informacje w obszarze czatu -- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu domyślnie 1 redirect_adminslots 0 - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP. Kiedy włączone: # VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona # VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym # VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini) # VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4 # gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny -- 0 = Adminslots jest wyłączony -- 1 = Adminslots jest włączony domyślnie 0 Zależności: Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2 redirect_maxadmins 0 - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania -- 0 = nieograniczona liczba adminów -- 1-32 = maksymalna liczba adminów domyślnie 0 redirect_retry 1 - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot -- 0 = wyłącza komendę /retry -- 1 = włącza komendę /retry redirect_hidedown 0 - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nie wyświetla serwerów w hudzie
Started By
HaadShot
, 25.04.2013 10:02
1 reply to this topic
#1
Posted 25.04.2013 10:02
Witam, na serwerach mam wgrany plugin xredirect z poprawkami wszystko działa lecz nie wyswietla mi serwerów w hud dodam że na wszystkich serwerach mam to samo, a tak mam ustawione Cvary :
Edited by CsHeadShot.PL, 25.04.2013 10:08.
#2
Posted 29.04.2013 14:36
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users