Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowy itemDiabloMod by DarkGL Core 1.1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 23.04.2013 13:27

Bylby ktos w stanie zrobic, aby do klasy mozna bylo wsadzic wybieranie losowego itemu?

-moze byc na nozu czy cos

 

Probowalem, ale mi sie nie udaje.

Nawet probowalem w diablo_nowe.amxx zrobic nowa opcje giveItem, ale na FLAG_ALL i wywolac komende poprzez klase, ale to tez nie zadzialalo :/

 

Przy tym takie cos wyszlo:

set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
	
	new rand = random_num(1, 50);
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31) 
	
	if(losowyItem[id]>3)
	{
		show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i item. Nie mozesz wiecej w tej rundzie",losowyItem[id])
	}
	else
	{
		show_hudmessage(id, "Wyczarowales item") 
		
		losowyItem[id]++
		client_print(id, print_console, "losujitem #%d %s", name, rand )
		
	}

Dacie jakies pomysyly, a najlepiej gotowce ;P


Użytkownik Kewin. edytował ten post 23.04.2013 13:28

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.04.2013 13:33

źle zrobiłeś przy client_print

client_print(id, print_console, "losujitem #%d %s", name, rand )

powinno być

client_print(id, print_console, "losujitem #%s %d", name, rand )

 

%d, %i - liczba

%s - tekst

%f - float


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 23.04.2013 16:36

Zaraz przetestuje :)

NIestety nie dziala, macie inne pomysly na losowy item w diablomod by darkgl?

 

W glownym pluginie fukcja do losowego itemu wyglada tak:

if( playerInf[ id ][ currentItem ] != 0 ){
   ColorChat( id , GREEN , "%s Juz posiadasz item !",PREFIX_SAY);
}
else{
   giveUserItem( id );
}

Ale zeby to wsadzic do klasy trzeba by bylo pol pluginu skopiowac xD 

 


Użytkownik Kewin. edytował ten post 23.04.2013 16:37

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.04.2013 16:39

w tym twoim else daj giveUserItem( id ); i pokaz public giveUserItem

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 23.04.2013 18:03

Probowalem tak, ale sam sproboj tak zrobic.

Wyskakuje jeszcze, ze nie ma currenitem, itd.., ArraySize, a potem i tak nie dziala jak dodam o wszystko do klasy.


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2013 22:48

Z tego kodu ciężko zrozumieć z czym masz problem.

Chodzi o losowanie itemu czy dawanie go a może obydwa ?


  • +
  • -
  • 0

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.05.2013 01:12

Kolega chce dodać klasie losowy perk ale nie ma takiego natywu więc bawi się omijając natywy chodź nie wiem w jaki sposób choć moze callfunc itd...

Dodaj do klasy:

new pluginid=find_plugin_byfile("diablo_nowe.amxx");//jezeli glowny plugin ma inna nazwe zmien ja
new funckjaid=get_func_id("giveUserItem", pluginid);

callfunc_begin_i(funckjaid, pluginid);
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(0);
callfunc_end();

  • +
  • -
  • 1

#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.05.2013 18:37


 

 

Z tego kodu ciężko zrozumieć z czym masz problem.

Chodzi o losowanie itemu czy dawanie go a może obydwa ?

 

Mam problem z dodaniem losowego itemu do danej klasy(np. do ladowania na nozu)
Dawanie itemu juz zrobiles poprzez komende.

 

 

Kolega chce dodać klasie losowy perk ale nie ma takiego natywu więc bawi się omijając natywy chodź nie wiem w jaki sposób choć moze callfunc itd...

Dodaj do klasy:

new pluginid=find_plugin_byfile("diablo_nowe.amxx");//jezeli glowny plugin ma inna nazwe zmien ja
new funckjaid=get_func_id("giveUserItem", pluginid);

callfunc_begin_i(funckjaid, pluginid);
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(0);
callfunc_end();

Nie wiedzialem nawet, ze takie funkcje istnieja :)

Sprawdze to jutro, bo teraz nie mam cs'a.


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.05.2013 19:52

Nic z Twojego postu nie  rozumiem, jedynie pierwsze zdanie.


  • +
  • -
  • 0

#10 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.05.2013 20:19

Jak mozesz nie rozumiec? ;)

Najpierw zacytowalem i odpowiedzialem Rafalowi, a pozniej zacytowalem Twoj post, ale odpowiedz do niego zostala zalaczona do tego cytatu.

Odpowiedz do Twojego postu:

Nie wiedzialem nawet, ze takie funkcje istnieja 
Sprawdze to jutro, bo teraz nie mam cs'a.

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych