Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

entity_set_aim v2


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 18:18

Jest to znaleziony przeze mnie stock, który działa na 100%. Piszę ten temat, gdyż entity_set_aim od "poprawionego" kodu DarkGL nie działa mi, lecz 100% pewien jestem, że używam go dobrze. o to kod:
stock entity_set_aim(ent1,ent2,Float:offset2[3],region)
{
	if(!is_valid_ent(ent1) || !is_valid_ent(ent2) || ent1==ent2)
	{
		return 0;
	}
	
	static Float:offset[3]
	offset[0]=offset2[0], offset[1]=offset2[1], offset[2]=offset2[2]
	static Float:ent1origin[3]
	static Float:ent2origin[3]
	static Float:view_angles[3]
	
	entity_get_vector(ent2,EV_VEC_origin,ent2origin)
	
	if(ent1>32) 
		entity_get_vector(ent1,EV_VEC_origin,ent1origin)
	else
	{
		static origin[3]
		get_user_origin(ent1,origin,1)
		IVecFVec(origin,ent1origin)
	}
	
	static bool:player
	static buttons
	
	if(ent2=0.0) 
		x=1
	if(ent2origin[1]>=0.0) 
		y=1
	if(ent2origin[2]>=0.0) 
		z=1
	
	if(ent2origin[0]==0.0) 
		ent2origin[0] = 0.000001
	if(ent2origin[1]==0.0) 
		ent2origin[1] = 0.000001
	if(ent2origin[2]==0.0) 
		ent2origin[2] = 0.000001
	
	ent2origin[0]=floatabs(ent2origin[0])
	ent2origin[1]=floatabs(ent2origin[1])
	ent2origin[2]=floatabs(ent2origin[2])
	
	view_angles[1] = floatatan2(ent2origin[1],ent2origin[0],degrees)
	
	//1=positive 0=negative
	if(x && !y) 
		view_angles[1] = -1 * ( 180 - view_angles[1] )
	if(!x && !y) 
		view_angles[1] = ( 180 - view_angles[1] )
	if(!x && y) 
		view_angles[1] = view_angles[1] = 180 + floatabs(180 - view_angles[1])
	if(x && !y) 
		view_angles[1] = view_angles[1] = 0 - floatabs(-180 - view_angles[1])
	if(!x && !y) 
		view_angles[1] *= -1
	
	while(view_angles[1]>180.0) 
		view_angles[1] -= 180
	while(view_angles[1]<-180.0) 
		view_angles[1] += 180
	if(view_angles[1]==180.0 || view_angles[1]==-180.0) 
		view_angles[1]=-179.999999
	
	view_angles[0] = floatasin(ent2origin[2] / hyp,degrees)
	
	if(z) 
		view_angles[0] *= -1

	entity_set_int(ent1,EV_INT_fixangle,1)
	entity_set_vector(ent1,EV_VEC_v_angle,view_angles)
	entity_set_vector(ent1,EV_VEC_angles,view_angles)
	entity_set_int(ent1,EV_INT_fixangle,1)
	
	return 1;
}
ent1 - ID enta, gracza ent2 - ID enta, gracza Float:offset[3], możemy podać koordynaty odejścia od głownych koordynatów. Kość:
Kość: Jeżeli ent2 jest graczem lub NPC, region może zostać użyty
    Notka: Nie będzie to 100% odwzorowanie kości, lecz starałem się użyć
      dokładnych danych
  0 = Domyślnie ( Na podanego ent'a )
  1 = głowa
  2 = brzuch
  3 = prawie ramie
  4 = lewe ramie
  5 = prawa noga
  6 = lewa noga
Link od źródła: http://pbox.ca/1s2u

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.04.2013 19:02


view_angles[1] = view_angles[1] = 0 - floatabs(-180 - view_angles[1])

fakin dżiniys
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 19:15

? Wiem, że działa bo sprawdzałem, tylko powiedz to po polsku :P

edit:
view_angles[1] = view_angles[1] = 0 - floatabs(-180 - view_angles[1])
no teraz skapłem ...
WTF ?!

aha... v_a[1] jest równe v_a[1] ? co jest nadal równe 0 - [..]

No nie wiem co autor miał na myśli, ale pewnie był na haju :P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2013 19:35

Mogłeś napisać w tamtym moim temacie sprawdzili byśmy co jest źle i czy napewno używałeś go poprawnie


  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 19:37

O.o To było dawno, lecz nie miałem co robić i napalony jestem, wnerwiłem się, że wprowadzasz* ludzi w bład i musiałem to poprawić dlatego v2.
* wprowadzasz - Określenie dotyczy źle działającego kodu

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2013 19:42

musiałem to poprawić dlatego v2.

 

 

 

nie podpisuj się pod nie swoją pracą.

 

Nadal nie wiem czy stosowałeś mój stock odpowiednio, zapraszam do kontaktu na pw.


  • +
  • -
  • 0

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 19:51

To był sens taki, że napisałem ten temat

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 Kiss.my.Ass

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Szymon aka Felek
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 22.04.2013 20:22

Proszę o dopisanie:

Plugin napisany przez DarkGL | Edited : PaTrIcKx

 

Lub coś w tym stylu :)


sebul (22.04.2013 20:23):
Jak to nie jest plugin...

  • +
  • -
  • 0

Dasz tą strzałkę do góry ?!

 

 

CheQ ,dOnciak oraz DarkGL są moim autorytetami .

 


#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 20:30

1. nie plug.
2. nie jego, ani mój kod
3. podalem źródło
4. sea ;)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych